  • Data: 2009-03-03 11:40:51
    Temat: Re: obiektyw canon (kit) 18-55 vs 18-55 IS
    Od: "maniac" <x...@U...chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wierzę, że będzie różnica, nie wierzę, że duża.
    > Największa różnica widoczna jest przy porównywaniu ''naleśników'' z resztą
    > szkieł ze względu na niewielką ilość soczewek w tychże.

    No i zapomniałem. Generalnie różnica w RAWach jest widoczna. Widoczna jest
    także w JPGach wprost z aparatu.
    Obraz ze stałki jest także dużo bardziej plastyczny, nie wiem, czy ma to
    związek z przenoszoną rozdzielczością i małą Go...
    Jakkolwiek każda stałka (i 17-55 IS) w body to tak jakby założenie okularów
    dla człowka z wadą wzroku.

    --
    maniac