  • 51. Data: 2011-12-07 04:41:29
    Temat: Re: obcierka parkingowa, czy jest sens...
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-12-07 00:47, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl>

    > Za bardzo ponosi Cię fantazja

    Jak na razie to ciebie, w proponowaniu calkowicie bezcelowego klamstwa i
    durnych tlumaczen.

    --
    Karolek

  • 52. Data: 2011-12-07 09:05:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 5 Dec 2011 22:49:31 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > Jeśli miałbyś *tylko* roszczenie cywilne (bez istnienia
    > czynu karalnego), to wysyłają Cię na drzewo i tyle.

    Nie calkiem, bo ostatnio slyszalem o obcierce na prywatnym parkingu, gdzie
    policja sprawe umorzyla ... ale nr polisy sprawcy wydebila.
    Musze spytac o szczegoly.

    J.

  • 53. Data: 2011-12-07 09:07:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 05 Dec 2011 09:13:03 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):

    > Dowód to nie jest, ale ślad owszem, a jeśli się pofatygują i znajda ślady
    > obcierki, to i dowód się pojawi.

    Chyba ze sie nie pofatyguja, albo pofatyguja ale nie znajda - bo to guma
    byla, albo auto ma pelno roznych sladow ...

    J.

  • 54. Data: 2011-12-07 09:10:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-07 09:05, J.F. pisze:

    > Nie calkiem, bo ostatnio slyszalem o obcierce na prywatnym parkingu, gdzie
    > policja sprawe umorzyla ... ale nr polisy sprawcy wydebila.
    > Musze spytac o szczegoly.

    Skoro umorzyła, to musiała wszcząć sprawę w kierunku jakiegoś przepisu
    KK/KW.

    --
    Liwiusz

  • 55. Data: 2011-12-07 10:42:18
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-12-04 23:16, Karolek pisze:

    > Z dupy ta rada GW.

    GW to w ogóle jest z dupy :-P

    To kolejne wcielenie koliny.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 56. Data: 2011-12-07 11:06:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie calkiem, bo ostatnio slyszalem o obcierce na prywatnym parkingu, gdzie
    > policja sprawe umorzyla ... ale nr polisy sprawcy wydebila.
    > Musze spytac o szczegoly.

    Numer polisy sprawcy mozesz sobie sam wydebic.
    https://zapytania.oi.ufg.pl/zpp/login.do

    Ba, nawet mozesz zglosic sprawe, powiedziec ze sprawca sie nie przyznal,
    ze nie bylo policji itp itd a jego ubezpieczyciel ma obowiazek
    rozpatrzyc sprawe choc znajac zycie wiadomo jak rozpatrza :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 57. Data: 2011-12-07 13:14:20
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-12-07 10:42, Grejon pisze:

    > GW to w ogóle jest z dupy :-P
    >
    > To kolejne wcielenie koliny.

    Na szczęście można go skutecznie skillować.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 58. Data: 2011-12-07 13:38:07
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    made myself wrote:
> [...]
    [...]
    Dyskutujesz z niejakim koliną -- to nie ma sensu.

    pzdr
    \SK

  • 59. Data: 2011-12-07 16:46:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    04 Dec 2011 21:06:17 GMT, w <4edbe0c9$0$1464$65785112@news.neostrada.pl>, to
    <t...@x...abc> napisał(-a):

    > Tyle, że doskonale wiadomo jak to będzie wyglądało. Albercik najpierw
    > zmarnuje kilka godzin na komendzie. Potem pewnie znajdą właściciela auta
    > o danym numerze rejestracyjnym i go wezmą.

    Nie wezmą. Odpiszą "aby wszcząć postępowania musi być chociażby hipotetyczne
    zagrożenia zdrowia i życia, a przy szkodach parkingowych takich nie ma itp.
    itd." i będą życzyć powodzenia na drodze cywilnej.

  • 60. Data: 2011-12-07 18:01:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:jbnlbj$acd$1@news.dialog.net.pl...

    > Na szczęście można go skutecznie skillować.

    A jak to zrobić w OE?