  • 51. Data: 2006-01-28 14:19:52
    Temat: Re: o2.pl skarży Telekomunikację Polską [press]
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    > Wskaż taką lokalizację w Polsce, gdzie jest tylko taki wybór? I które
    > oferty tpsa masz na myśli?

    Np. Rybnik, miasto 150 tyś mieszkańców i już 4 km od centrum NIKT nie jest w
    stanie oprócz tepsy zestawić 10mb (no TKT próbuje ale narazie zatrzymał sie
    na 8mb)

    Lee

  • 52. Data: 2006-01-28 16:45:55
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 28 Jan 2006 12:29:46 +0100, użyszkodnik Adam Wiktoryn
    <a...@e...pl> napisał:

    > nie mowiac juz o tym, ze ostatnia mile trzeba pociagnac zazwyczaj na
    > wlasny koszt przez ...dzierzawe par lub kanalizacji TPSA. taki mamy
    > wlasnie wolny wybor :/

    nikt Ci nie kaze dzierzawic par/kanalizacji od TP

    --
    futszaK
    601061867

  • 53. Data: 2006-01-28 16:52:21
    Temat: Re: o2.pl skarży Telekomunikację Polsk? [press]
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    to się nazywa cena zaporowa

  • 54. Data: 2006-01-28 18:30:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello futszaK,

    Saturday, January 28, 2006, 5:45:55 PM, you wrote:

    [...]

    > nikt Ci nie kaze dzierzawic par/kanalizacji od TP

    Jasne. Można wybudować własną. Na pewno będzie taniej.

    > --
    > futszaK

    Popraw delimiter, proszę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 55. Data: 2006-01-29 20:10:39
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    Ziemek Borowski napisał(a):
    > Może zostać klientem kogoś innego, nawet jeśli
    > w kaegoriach czysto ekonomicznych na tym traci.
    Taaa. Powiedz to Qrczakowi :)

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 56. Data: 2006-01-29 20:12:54
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    Marcin 'Qrczak' Kowalczyk napisał(a):

    > Jaki mam wybór na Saskiej Kępie w Warszawie (Marokańska)?
    > Drobny warunek: stałe IP.
    Dwukierunkowa satka. Tylko kiepsko sie na ssh pracuje, no i cena
    instalacji jak na kosmiczna metode przystalo iscie kosmiczna.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 57. Data: 2006-01-29 20:18:41
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Jaroslaw Berezowski napisał(a):

    > Dwukierunkowa satka. Tylko kiepsko sie na ssh pracuje, no i cena
    > instalacji jak na kosmiczna metode przystalo iscie kosmiczna.

    Zadanie pomocnicze. W Polsce jest X internautów. Ilu z nich używa SSH?

    M.

  • 58. Data: 2006-01-29 22:33:07
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Zadanie pomocnicze. W Polsce jest X internautów. Ilu z nich używa SSH?
    s/SSH/gra po sieci/

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 59. Data: 2006-01-30 17:18:55
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Zadanie pomocnicze. W Polsce jest X internautów. Ilu z nich używa SSH?
    Ja spresonalizowalem odpowiedz wzgledem pytajacego ;)

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 60. Data: 2006-01-31 09:22:34
    Od: "Mziel" <drhardware@_remove_tlen.pl>

    > Wskaż taką lokalizację w Polsce, gdzie jest tylko taki wybór? I które
    > oferty tpsa masz na myśli?

    Prosze bardzo, Łódx, Stoki. do wyboru jest tylko TPSA, bo innych drutów na
    słupach nie ma, a sotawcy radiowi nie działaja w terenie zadrzewionym i
    górzystym. A że mam w domu ISDN z 3 MSN'ami, to zostaje mi tylko modem .
    Albo założenie kolejnej linii analogowej i Neo.

    Pozdrowienia

    Michał