    From: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: o synchronizacji gaźników
    Date: Fri, 3 Jul 2009 13:44:21 +0000 (UTC)

    Eskimos <e...@t...pl> napisał(a):

    > Ty, to może uruchom produkcję? Jak lepsze od Carbtuna, to sprzedawaj w
    > tej samej cenie i pójdzie jak woda (z plakatówką). ~300PLN - ~16PLN i
    > przebitka jak ta lala.

    wiedza jest po to żeby z niej korzystać a nie nią handlować buraki handlują
    bo tylko to potrafią

    > Jestem burakiem, bo za czesto reguluję gaźniki i pierdolę rzeźbienie w
    > gównie, więc kupiłem doskonale sprawdzającego się i praktycznego
    > Carbtuna? Ciekawa koncepcja, nie powiem.

    ciekawa koncepcja? a wiesz jak on działa? czy tylko używasz słowotoku,
    jak ci się zepsuje ciekawę czy kupisz nowego czy zrobisz tak jak napisałem

    > Ja rozumiem potrzebę chwili, brak 300zł do wydania na urządzenie
    > używane stosunkowo rzadko i inne powody kombinacji z rurkami,
    > plakatówkami itp. Jak działa i uregulowałeś, to OK. Ale dorabianie
    > ideologii i autorytatywne stwierdzenie, że mój wakuometr jest
    > najmojszy, najlepszy i w ogóle, a reszta chuja warta, to śmieszne
    > jest.

    nie chodzi o lepsze ale o to że każdy kogo myślenie nie boli może
    wyregulować gaźniki
    kilka miesięcy temu pisałem posta z pytaniem jak wyregulować gaźniki na tej
    grupie i niczego się nie dowiedziałem teraz wiem dlaczego :)))
    jak za kogoś myślą pieniądze to co może komuś innemu doradzić

    > A jak jestes taki aptekarz i precyzja Carbtuna Ci nie wystarcza, to
    > ustaw tego ZXRa (kilkunastoletniego jak mniemam)_idealnie_ równo czym
    > tylko chcesz, po czym jedż się przejechac, zostaw go na noc (ostudź),
    > odpal następnego dnia i sprawdź tym samym megaprecyzyjnym urządzeniem
    > odczyty. Zdziwisz się.

    tak kilkunastoletniego jakoś nie kleję się do nowości jak much do gówna,
    wolę poznać to co mam a nie jeździć czymś co jak nie odpali to będziesz
    płakał na poboczu jakbyś się zesikał w majty
    wcale nie, stal ma to do siebie że się rozszerza pod wpływem temperatury
    tylko że każda przepustnica ulega temperaturza a nie tylko niektóre