  • Data: 2009-07-02 23:23:47
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: Eskimos <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 2 Jul 2009 22:20:32 +0000 (UTC), "olob kowalski"
    <b...@N...gazeta.pl> wrote:

    >wiesz ciebie wkurza najbardziej własna głupota to że jesteś takim burakiem i
    >nie wpadłeś na to że banalnie prosto bez wydawania kasy na carbtuna lub
    >zegary można synchronizować gaźniki

    Ty, to może uruchom produkcję? Jak lepsze od Carbtuna, to sprzedawaj w
    tej samej cenie i pójdzie jak woda (z plakatówką). ~300PLN - ~16PLN i
    przebitka jak ta lala.

    >ale ja opisałem sposób synchronizacji dla ludzi którzy w odróżnieniu od
    >ciebie mają chęć mysleć i nie są burakami za których myslą pieniądze

    Jestem burakiem, bo za czesto reguluję gaźniki i pierdolę rzeźbienie w
    gównie, więc kupiłem doskonale sprawdzającego się i praktycznego
    Carbtuna? Ciekawa koncepcja, nie powiem.

    Ja rozumiem potrzebę chwili, brak 300zł do wydania na urządzenie
    używane stosunkowo rzadko i inne powody kombinacji z rurkami,
    plakatówkami itp. Jak działa i uregulowałeś, to OK. Ale dorabianie
    ideologii i autorytatywne stwierdzenie, że mój wakuometr jest
    najmojszy, najlepszy i w ogóle, a reszta chuja warta, to śmieszne
    jest.

    A jak jestes taki aptekarz i precyzja Carbtuna Ci nie wystarcza, to
    ustaw tego ZXRa (kilkunastoletniego jak mniemam)_idealnie_ równo czym
    tylko chcesz, po czym jedż się przejechac, zostaw go na noc (ostudź),
    odpal następnego dnia i sprawdź tym samym megaprecyzyjnym urządzeniem
    odczyty. Zdziwisz się.

    --
    Darz bór,
    Eskimos