eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyo kropelce ... hybrydaRe: o kropelce ... hybryda
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer04.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
    s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-sp
    o-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: o kropelce ... hybryda
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <6037d430$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <s18ki6$gl7$2$Cav@news.chmurka.net>
    <6037e802$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <s18rgg$l34$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6037fac4$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1a658$cgm$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6038bca5$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1afnq$hlb$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6038c4f8$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1aic8$j6o$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6038fc20$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1avgv$d05$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6039153a$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1b6me$h82$1$Cav@news.chmurka.net>
    <60392036$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
    <60394b33$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1clqe$lbm$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6039ed87$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    From: RadoslawF <r...@g...com>
    Date: Sat, 27 Feb 2021 09:53:09 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.6.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <6039ed87$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: Avast (VPS 210226-8, 2021-02-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 32
    Message-ID: <603a0909$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 46.21.210.209
    X-Trace: 1614416137 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 521 46.21.210.209:57676
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3116
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692013
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2021-02-27 o 07:58, Marcin N pisze:

    >>> Nie nie wierzę, co tu czytam.
    >>> Jeden wymyślił perpetum mobile drugiego rodzaju i zwiększa sobie
    >>> zasięg pojazdu często hamując,
    >>
    >> Częstsze hamowanie nie jest w celu zwiększenia zasięgu, tak się po
    >> prostu po mieście to odbywa, oczywiście w połączeniu z mniejszymi
    >> prędkościami.
    >
    >
    > Proszę, jaka nagła zmiana koncepcji. Doszedł kolejny czynnik: mniejsza
    > prędkość. I tylko ten czynnik powoduje, że zasięg jest większy. Częste
    > hamowanie zasięgu nie wydłuży ani o metr.
    >
    > Elektryk przy hamowaniu odzyskuje CZĘŚĆ energii, którą wcześniej włożył
    > do uzyskania prędkości, ale tylko część! De facto jest więc stratny, ale
    > nie aż tak bardzo jak samochód spalinowy, który nie odzyskuje nic a cała
    > energia idzie w ogrzanie tarcz i klocków.

    Typowe postawa w dyskusji.
    Bardzo to przypomina rozmowy prowadzone kilkadziesiąt lat temu
    o oszczędnej jeździe. Posiadacze dużych fiatów i polonezów potrafili
    tak łagodnie ruszać i tak sprytnie wysprzęglać z górki że ich
    ukochane pojazdy paliły tyle co nic zamiast dziesięciu litrów
    na trasie.
    Ale idioty twierdzącego że tak wolno i delikatnie jedzie że
    paliwa mu wręcz przybywa i zwiększa się zasięg jednak nie było.
    Potrzeba było elektryków żeby się pojawił.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: