  • Data: 2016-12-19 16:50:25
    Temat: Re: o jak mnie wkurwiają tacy kolesie...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zappery,lecznicze dywany z wielbłąda, cieciorka, pamięć wody, GMO,
    > szczepionki...

    Pan panie kolego, jak większość ignorantów (to nie obelga tylko
    stwierdzenie faktu) miesza wszystko , czego nie zna i nie rozumie.
    Wszystko to wrzucasz do jednego wora.
    I mnie to specjalnie nie przeszkadza.

    Ja tylko sugeruję delikatnie ostrożniej wypowiadać swoje "naukowe
    osądy", bo potem może być głupio, kiedy to lub owo trzeba będzie
    odszczekać. Nawet, jeżeli tylko przed samym sobą.
    A ponieważ robisz to publicznie, to ja sobie pozwalam na ten drobny
    komentarz.

    Cała sztuka polega na tym, żeby umieć odróżnić oczywiste głupstwa od
    tego, co niekoniecznie głupstwem jest.

    Tam , gdzie trzeba ocenić pomysł na to czy ziemia jest płaska - to można
    zrobić dość prosto i nie trzeba do tego doktoratu.
    Ale już można się oczywiście śmiać z "pamięci wody", tyle, że to już
    jest śmiech ciut na wyrost, bo jestem przekonany, że zupełnie nie wiesz,
    o co w tym chodzi. Gdybyś wiedział, nie wrzucałbyś tego "przykładu".
    Niezależnie od tego, czy i jak jakieś tam doświadczenia "laboratoryjne"
    coś potwierdzają czy nie potwierdzają.

    > I jeszcze jedno, ja nie szukam tu dowartościowania, dość dobrze zdaje
    > sobię ze swoich ograniczeń intelektualnych.Tylko niech kłamstwo
    > zostanie nazwane kłamstwem.

    Problem, polega tylko na tym, że sobie tu i ówdzie pozwalasz oceniać
    dość autorytatywnie za to bezpodstawnie, co jest kłamstwem.
    Fakt - kłamstw nie brak. Bredni wszelkiego rodzaju też. Połączonych z
    wyciąganiem kasy także.

    Ale wyciąganie z tego ogólnych wniosków jest nie tylko niemądre, ale
    przede wszystkim niezgodne z tą utęsknioną "prawdą".
    A co jest prawdą a co nie nie niestety nie możesz ocenić siedząc przy
    klawiaturze komputera.