  • 11. Data: 2004-01-10 23:02:43
    Temat: Re: numery dostepowe ale nie od 0-20-xxx
    Od: "PiotRek" <b...@p...gazeta.pl.invalid>

    Użytkownik "Jarek Hirny" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:btl4tu$a0$1@mamut.aster.pl...
    > Za tymi numerami aby na pewno kryje się TPSA, a nie ElNet bądź inna Netia?

    Pierwszy to El-Net, drugi to SM Media.

    PiotRek
    mailto:b...@p...gazeta.pl
    gg:327620

  • 12. Data: 2004-01-12 08:33:27
    Od: Tomasz Powązka <t...@g...pl>

    > To nie jest numer TPSA, tylko El-Netu

    > Netia

    > Netia

    > Netia
    >
    > Pozdrawiam
    > --
    > PiotRek

    A co to zmienia ?
    Czy to nie są numery lokalne w danych miejscowościach ??

    Przeczytaj pytanie - potem odpowiadaj.
    TP S.A nie określa, które numery w weekendy będą darmowe ...

  • 13. Data: 2004-01-12 09:51:00
    Od: Krzysztof Czajka <K...@p...pl>

    Tomasz Powązka (t...@g...pl) napisał(a):

    > A co to zmienia ?
    > Czy to nie są numery lokalne w danych miejscowościach ??
    >
    > Przeczytaj pytanie - potem odpowiadaj.
    > TP S.A nie określa, które numery w weekendy będą darmowe ...

    Owszem, określa:
    http://www.telekomunikacja.pl/dom/przylacz_sie/plany
    _telefoniczne/faq.php#part2
    (odpowiedź na pytanie 10.).

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

    --
    K...@p...pl
    http://www.flaneur.pl/

  • 14. Data: 2004-01-12 10:05:32
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Mon, 12 Jan 2004 09:33:27 +0100, Tomasz Powązka <t...@g...pl> wrote:

    >TP S.A nie określa, które numery w weekendy będą darmowe ...

    natomiast określa że darmowe nie są połaczenia "do innych sieci
    lokalnych", autentyczny cytat z ich cennika :P

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!

  • 15. Data: 2004-01-12 10:05:57
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On 12 Jan 2004 10:51:00 +0100, Krzysztof Czajka
    <K...@p...pl> wrote:

    >Owszem, określa:
    >http://www.telekomunikacja.pl/dom/przylacz_sie/plan
    y_telefoniczne/faq.php#part2
    >(odpowiedź na pytanie 10.).

    faq nie jest jakąkolwiek podstawą prawną

  • 16. Data: 2004-01-12 10:22:59
    Od: Krzysztof Czajka <K...@p...pl>

    futszaK (t...@s...pl) napisał(a):

    ny_telefoniczne/faq.php#part2

    > faq nie jest jakąkolwiek podstawą prawną

    Ależ nie twierdzę, że jest. Być może istnieje jakiś regulamin tego planu
    telefonicznego, tyle że oczywiście Tepsa nie udostępnia go na WWW. Za to
    ktoś korzystający z tych numerów może być niemile zaskoczony rachunkiem ;-)
    Zresztą to już temat bardziej na pl.misc.telefonia.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

    --
    K...@p...pl
    http://www.flaneur.pl/

  • 17. Data: 2004-01-12 10:54:41
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On 12 Jan 2004 11:22:59 +0100, Krzysztof Czajka
    <K...@p...pl> wrote:

    any_telefoniczne/faq.php#part2
    >Ależ nie twierdzę, że jest. Być może istnieje jakiś regulamin tego planu
    >telefonicznego, tyle że oczywiście Tepsa nie udostępnia go na WWW.

    oczywiście że udostępnia:
    http://www.telekomunikacja.pl/przydatne_strony/cenni
    ki/ckut.pdf

    >Za to
    >ktoś korzystający z tych numerów może być niemile zaskoczony rachunkiem ;-)
    >Zresztą to już temat bardziej na pl.misc.telefonia.

    no i tam jest właściwe FUT

  • 18. Data: 2004-01-12 11:20:11
    Od: "Tom(asz)" <t...@g...pl>

    > On Mon, 12 Jan 2004 09:33:27 +0100, Tomasz Powązka <t...@g...pl> wrote:

    Rzeczywiście , tak jest napisane nawet na ich stronie.
    Natomiast ja piszę o tym , że GTS IPartners w innych miastach posiada
    numery TP S.A - stąd nie ma problemu aby darmowy zrobić sobie numer n p.
    w Szczecinie - 0-91 4806000 .
    Zgodnie z info ze strony TP S.A. -darmowe może być połączenie lokale
    bądz międzymiastowe ;-)

  • 19. Data: 2004-01-14 08:18:06
    Od: "thamiel" <pawelbulski(zerospamu)@wp.pl>

> [...]
    >
    > Za tymi numerami aby na pewno kryje się TPSA, a nie ElNet bądź inna Netia?
    > Numer centrali nie wygląda na bardzo tepsowy; a wtedy to, zasadniczo,

    Za numerem 458.... kryje się numeracja ElNet
    Za numerem 388 kryje się numeracja SM-Media S.A.
    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 20. Data: 2004-01-16 17:10:29
    Od: "PiotRek" <b...@p...gazeta.pl.invalid>

    Użytkownik "Tomasz Powązka" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A co to zmienia ?

    Bardzo dużo.

    > Przeczytaj pytanie - potem odpowiadaj.

    Zastosuj powyższą radę do siebie.

    > TP S.A nie określa, które numery w weekendy będą darmowe ...

    Ktoś Cię oszukał.

    PiotRek
    mailto:b...@p...gazeta.pl
    gg:327620