  • 1. Data: 2004-01-07 18:46:19
    Temat: droga hostingu
    Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Witam. Ostatnio mam zamiar otworzyc wlasna firme hostingowa. Jak to sie
    prezentuje. Zaplanowalem na poczatek zakup 1Mbs POLPAK zdobycie klasy i AS os
    RIPE. W ten sposob bede mogl sie podlaczyc do ICM, WIX, GIX. A jak to wyglada
    w szczegolach ??? I co mi status LIRa ???

    Z gory dzieki dobrzy ludzie :)
    krzysiek

  • 2. Data: 2004-01-07 19:54:33
    Temat: Re: droga hostingu
    Od: Konrad Stepien <x...@v...arg.cy>

    krzysiek <k...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > RIPE. W ten sposob bede mogl sie podlaczyc do ICM, WIX, GIX. A jak to wyglada
    > w szczegolach ??? I co mi status LIRa ???

    Powiedz, że sobie tylko jaja robisz, please...

    --
    WARNING: my e-mail is encrypted by ROT13
    Xbaenq Fgrcvra <x...@v...arg.cy>

  • 3. Data: 2004-01-07 20:15:04
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    krzysiek <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam. Ostatnio mam zamiar otworzyc wlasna firme hostingowa. Jak to sie
    > prezentuje. Zaplanowalem na poczatek zakup 1Mbs POLPAK
    Zły pomysł. TPSA raczej nie pomoze Ci w otrzymaniu PI i AS. Ponadto na BGP
    w Polpaku potrzeba 2Mbit+cir128 - 3500 zł. Za takie pieniądze można
    mieć to samo od kogos kto zapewnia przwqdziwe wsparcie i nie uzywa za
    każdym razem argumentu "parametry łącza mieszczą się w wykupionym CIR".

    > zdobycie klasy i AS os RIPE. W ten sposob bede mogl sie podlaczyc
    > do ICM, WIX, GIX.
    I tylko jeden mały uplik w Polpaku?

    > I co mi status LIRa ???
    Niepotrzebne opłaty.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 4. Data: 2004-01-07 20:30:20
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On 7 Jan 2004 19:46:19 +0100 I had a dream that krzysiek
    <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > RIPE. W ten sposob bede mogl sie podlaczyc do ICM, WIX, GIX. A jak to wyglada
    > w szczegolach ??? I co mi status LIRa ???

    Ehm, w ten sposób można było zaczynać 10 lat temu, teraz to już na tym
    rynku nie jest tak prosto. Radzę poznać realia.

  • 5. Data: 2004-01-07 20:55:57
    Od: "krzysiek1w" <k...@p...onet.pl>

    > I tylko jeden mały uplik w Polpaku?

    Wiec co mi daje podlaczenie do wezlow. Przeciez ruch odbywa sie w obiestrony.
    ICM jest otwarty na kazde podlaczenie. To jest warunkiem.

  • 6. Data: 2004-01-07 21:04:25
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> wrote:

    > I tylko jeden mały uplik w Polpaku?

    Do WIXa przez Polpak. :>

    --
    *[ ŁT ]*

  • 7. Data: 2004-01-07 21:42:59
    Od: "Sławomir Furmanek" <e...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
    napisał w wiadomości
    edu.pl...
    AS os

    > Ehm, w ten sposób można było zaczynać 10 lat temu, teraz to już na tym
    > rynku nie jest tak prosto. Radzę poznać realia.

    Grzegorz ma racje, na poczatek polecal bym Ci raczej kolokacje u kogos
    z czolowki www.top100.pl . Mniejsze ryzyko koszty i wogole, jak na poczatek
    to i tak duzo.

    Pozdrawiam
    eprom

  • 8. Data: 2004-01-07 22:12:50
    Od: "Mr.FX" <m...@s...clan.pl>

> [...]
    wyglada
    > w szczegolach ??? I co mi status LIRa ???

    LOL... i spodziewasz sie, ze bedziesz konkurencyjny w jakikolwiek
    sposob do takich np.webstrikesolutions czy innych firm posiadajacych
    wiele lacz OC12 ;) z tym swoim 1Mbps "na poczatek"? :-D

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 9. Data: 2004-01-07 23:50:31
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Mr.FX <m...@s...clan.pl> wrote:
    > np.webstrikesolutions czy innych firm posiadajacych
    > wiele lacz OC12 ;)

    Ho ho, a gdzież mają oddział w Polsce z takimi łączami (i do kogo)?

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 10. Data: 2004-01-07 23:52:51
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    > Zły pomysł.

    Owszem, ale...

    > TPSA raczej nie pomoze Ci w otrzymaniu PI i AS.

    ... nie dlatego. Choćby dlatego, że ja dostałem PI i AS
    za pośrednictwem TPSA. :) (Choć fakt, kawał czasu temu.)