  • 21. Data: 2004-01-16 20:47:05
    Temat: Re: numery dostepowe ale nie od 0-20-xxx
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Fri, 16 Jan 2004 18:10:29 +0100, "PiotRek"
    <b...@p...gazeta.pl.invalid> wrote:

    >Ktoś Cię oszukał.

    a gdzie określa, bo jak dla mnie określenie które stoi w cenniku "do
    innych sieci lokalnych" jest delikatnie mówiąc mało precyzyjne

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!

  • 22. Data: 2004-01-16 21:27:39
    Od: "PiotRek" <b...@p...gazeta.pl.invalid>

    Użytkownik "futszaK" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    > a gdzie określa, bo jak dla mnie określenie które stoi w cenniku "do
    > innych sieci lokalnych" jest delikatnie mówiąc mało precyzyjne

    Ale Ty masz problem w drugą stronę (i słusznie), bo nie wiadomo,
    czy rozmaite DDI/PABX wiszące na numeracji tepsy, a używane
    przez innego operatora (np. Wojsko lub PKP) są darmowe,
    czy nie (chociaż moim zdaniem są). Natomiast jeżeli chodzi
    o numery wprost przypisane innym operatorom (wg Tablicy
    Zagospodarowania Numeracji T1), to sprawa jest jasna - darmowe nie są,
    i to jest jasno określone w CKUT (str. 61) oraz w przytoczonym w tym wątku
    FAQ, które jednak nie jest żadnym urzędowym dokumentem.

    PiotRek
    mailto:b...@p...gazeta.pl
    gg:327620