  • 1. Data: 2004-01-07 20:44:42
    Temat: numery dostepowe ale nie od 0-20-xxx
    Od: "Sławomir Furmanek" <e...@p...fm>

    Hej

    Czy sa jeszcze jakies firmy oferujace dostep do sieci przez dial-up
    po numerach lokalnych w danym miescie, tj nie zaczynajacych sie od 0-20
    czyli polaczen
    klasyfikowanych jako teleinformatyczne przez TPsa.

    A po co mi to? no bo po 20ej mialbym w tedy neta przez modem za darmo ;)
    'darmowe weekendy' ;)....

    jak cos macie to dajcie namiary

    Pozdrawiam
    eprom

  • 2. Data: 2004-01-08 00:58:00
    Temat: Re: numery dostepowe ale nie od 0-20-xxx
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Sławomir Furmanek wrote:
> [...]
    > klasyfikowanych jako teleinformatyczne przez TPsa.
    >
    > A po co mi to? no bo po 20ej mialbym w tedy neta przez modem za darmo

    GTS:
    - Warszawa (22) 4584848
    - Gdańsk (58) 7690400
    - Katowice (32) 2054441
    - Kraków (12) 2931650
    - Lublin (81) 7427081
    - Łódź (42) 6398020
    - Poznań (61) 8560405
    - Szczecin (91) 4806000
    - Toruń (56) 6690900
    - Wrocław (71) 3439090

    --
    ./ premax
    ./ p...@h...pl

  • 3. Data: 2004-01-08 09:36:42
    Od: "robtomas" <r...@g...pl>

  • 4. Data: 2004-01-08 13:36:14
    Od: "thamiel" <pawelbulski(zerospamu)@wp.pl>

    SM-Media S.A.

    Warszawa

    login: ppp
    haslo: ppp

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 5. Data: 2004-01-09 02:50:38
    Od: Jarek Hirny <j...@p...onet.pl>

    I stało się tak, że thamiel napisał(a):

    > SM-Media S.A.
    >
    > Warszawa
    > 458 47 00
    > 388 10 80

    Za tymi numerami aby na pewno kryje się TPSA, a nie ElNet bądź inna Netia?
    Numer centrali nie wygląda na bardzo tepsowy; a wtedy to, zasadniczo,
    wiele nie da.

    --
    _-(_)- _-(_)- _-(_)- _-(")- _-(_)- _-(_)- _-(_)-
    `(___) `(___) `(___) `%%%%% `(___) `(___) `(___)

  • 6. Data: 2004-01-09 08:50:45
    Od: Mariusz Krukowski <k...@n...spam.pl>

    Jarek Hirny wrote:

    > Za tymi numerami aby na pewno kryje się TPSA, a nie ElNet bądź inna Netia?
    > Numer centrali nie wygląda na bardzo tepsowy; a wtedy to, zasadniczo,
    > wiele nie da.

    A właśnie, czy abonament z darmowymi połaczeniami dotyczy tylko połączęń
    w ramach sieci TPSA? Nie widziałem tej umowy, a sam jestem ciekaw jak to
    wygląda.
    Nie jestem znawcą prawa telekomunikacyjnego, ale o ile pamiętam, jego
    konstrukcja dążyła do tego, by wszystkie numery z danej strefy były
    traktowane równoważnie, tj. niezależnie od obsługującego je operatora.

  • 7. Data: 2004-01-09 11:46:22
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Mariusz Krukowski <k...@n...spam.pl> writes:

    > A właśnie, czy abonament z darmowymi połaczeniami dotyczy tylko
    > połączęń w ramach sieci TPSA?

    Tak. Cokolwiek by to znaczylo...

    MJ

  • 8. Data: 2004-01-09 15:12:49
    Od: d...@w...sobie.to

    Sławomir Furmanek <e...@p...fm> wrote:

    > jak cos macie to dajcie namiary

    ATCOM (22) 4502929 - siec Elnetu
    Login i haslo dowolne, najlepiej Administrator :)

    Darmowe nie bedzie, ale zawsze mozna zamowic jakas
    znizke (niestety nie pamietam taryf TP SA).

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    24. Feign a serious illness for two weeks. Have a priest come to your

  • 9. Data: 2004-01-10 22:21:43
    Od: "Cezary Ambroziak" <a...@p...niepotrzebne.onet.pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Tak. Cokolwiek by to znaczylo...

    "Oznacza to, że połączenie musi zostać zrealizowane wewnątrz sieci TP,
    innymi słowy połączenia do Abonentów sieci innych operatorów nie są objęte
    ryczałtem. Połączenia realizowane poprzez sieci innych operatorów są płatne
    według cen planu sekundowego TP dom."

    fragment pochodzi z:
    http://www.telekomunikacja.pl/dom/przylacz_sie/plany
    _telefoniczne/faq.php