  • 51. Data: 2019-11-27 00:25:21
    Temat: Re: [ntg] ZGAGA
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 25 Nov 2019 16:45:14 +0100, Waldemar
    <w...@z...fu-berlin.de> wrote:

    >Rennie

    Owocowy. Po mietowym mam jeszcze większą zgagę ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 52. Data: 2019-11-27 01:24:49
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Tak. Stosuję oczywiście ale rennie i manti to 7 min działa, nie więcej.
    > Za to działa od razu.

    Zostaw to i weź ten Dexilant. Właśnie Coca colę piję (ha tfu świństwo
    chemiczne :), zaraz sobie zjem czipsa i lata mi to i powiewa :)

    Jak jeszcze było cieplej to zrobiłem sobie grilla - pierwszy raz od lat.
    Kiełbaska (tfu zwłoki) + musztarda. Słone i ostre jak cholera. Obżarłem
    się jak idiota. Zero dolegliwości, poza oczywiście skutkami obżarstwa.

    Jest jedna poważna wada tego leku - jak nie zapanujesz nad zachciankami,
    można przybrać na (roz)wadze.

    Ale poza tym - od tych 2 miesięcy mam taką radochę, że nie masz pojęcia :)

  • 53. Data: 2019-11-27 01:48:18
    Od: andal <a...@a...org>

    On Tue, 26 Nov 2019 22:06:25 +0000, Queequeg wrote:

    > Wszystko jest już sugarfull. Nawet ketchup czy kiełbasa.

    albo cujier albo sol

    chcesz 'organic', choduj sam, bedziesz zdrowszy i zaoszczedzisz $$

  • 54. Data: 2019-11-27 01:51:45
    Od: andal <a...@a...org>

    On Wed, 27 Nov 2019 01:24:49 +0100, sundayman wrote:

> [...]
    > można przybrać na (roz)wadze.
    >
    > Ale poza tym - od tych 2 miesięcy mam taką radochę, że nie masz pojęcia

    radoche mozna miec nawet bedac chorym na raka

    polecam muszynianke zamiast coli

  • 55. Data: 2019-11-27 08:39:45
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 25 Nov 2019 16:41:16 +0100, robot wrote:

    > Wycofali renigast ze sprzedaży.
    > Jakie macie sposoby na zgagę?

    Gastroskopia i USG - to może być coś co im prędzej wykryte tym większe
    szanse.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 56. Data: 2019-11-27 09:45:20
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Roman Tyczka wrote:

    > Gastroskopia i USG - to może być coś co im prędzej wykryte tym większe
    > szanse.

    Sąsiad się przez dłuższy czas leczył na rwę kulszową, niejeden profesor
    i doktor n. med. go widział. Tak go skutecznie leczyli, że się chłopu
    zmarło na raka kości...

    Więc z tym wykrywaniem to się nie czarujmy.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 57. Data: 2019-11-27 09:52:15
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-11-27 o 01:24, sundayman pisze:

> [...]
    idiota. Zero dolegliwości, poza oczywiście skutkami obżarstwa.

    > Jest jedna poważna wada tego leku - jak nie zapanujesz nad zachciankami, można

    No to idealnie. Bo ja akurat na odwrót - za chudy jestem i chce zgrubieć.

  • 58. Data: 2019-11-27 09:57:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello robot,

    Wednesday, November 27, 2019, 9:52:15 AM, you wrote:

    [...]

    > No to idealnie. Bo ja akurat na odwrót - za chudy jestem i chce zgrubieć.

    Ożeń się - szybko poleci.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 59. Data: 2019-11-27 09:59:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    Wednesday, November 27, 2019, 9:45:20 AM, you wrote:

> [...]
    > zmarło na raka kości...
    > Więc z tym wykrywaniem to się nie czarujmy.

    Przy rwie kulszowej powinien mieć zrobiony rezonans magnetyczny dolnej
    części tułowia - rak kości powinien zostać wykryty.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 60. Data: 2019-11-27 10:16:13
    Od: robot <a...@o...pl>

    > Hello robot,
    >
    > Wednesday, November 27, 2019, 9:52:15 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ożeń się - szybko poleci.

    To już testowałem. Były skutki uboczne ;)