  • 61. Data: 2019-11-27 10:20:19
    Temat: Re: [ntg] ZGAGA
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Przy rwie kulszowej powinien mieć zrobiony rezonans magnetyczny dolnej
    > części tułowia - rak kości powinien zostać wykryty.

    To był człowiek inteligentny, z habilitacją, nieprzesadnie biedny. Gdzie
    mógł, to poszedł. Ale to jest miasto, w którym się wycina zdrowe nerki,
    więc specjalnie się diagnostycznymi wyczynami naszych House'ów nie
    zdziwiłem.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 62. Data: 2019-11-27 10:30:03
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > mógł, to poszedł. Ale to jest miasto, w którym się wycina zdrowe nerki,
    > więc specjalnie się diagnostycznymi wyczynami naszych House'ów nie

    Mam kolegę (mistrz nad mistrze), który jak coś spieprzył to powiedział,
    że... rutyna go zjadła.

    Ale on robi schody. :-)

    Robert

  • 63. Data: 2019-11-27 11:01:48
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2019-11-26 16:58, robot wrote:

    > Czytałem nawet o takim badaniu skutecznośći placebo, że osobom badanym
    > w ramach testu mówiono kiedy bierze placebo a kiedy prawdziwy lek.
    > Tak zeby pacjent zawsze wiedział. I okazało się ze to nie ma znaczenia,
    > czy pacjent
    > wiedział czy nie. Placebo działało i tak.

    Może oni nie wiedzieli co to placebo ;-)

    W.

  • 64. Data: 2019-11-27 12:01:48
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > radoche mozna miec nawet bedac chorym na raka

    tak, ale krótko :)

    > polecam muszynianke zamiast coli

    też lubię. To najlepsza woda.

  • 65. Data: 2019-11-27 12:02:47
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Ożeń się - szybko poleci.

    Czyli dobrze się domyślam, dlaczego ni cholery nie mogę schuść...

  • 66. Data: 2019-11-27 12:17:26
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 27.11.2019 o 12:02, sundayman pisze:

    > Czyli dobrze się domyślam, dlaczego ni cholery nie mogę schuść...

    Dokładnie. Albo dostajesz dobrze jeść itd i jest fajnie albo nie i
    musisz się odstresować - wiadomo jak.
    Jak nie kombinować - zawsze d..a duża ;)
    Poza tym jesteś manipulowany - żeby nie wyszło że jesteś szczuplejszy.

    Pozdrawiam

    DD

  • 67. Data: 2019-11-27 13:24:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello robot,

    Wednesday, November 27, 2019, 10:16:13 AM, you wrote:

    > To już testowałem. Były skutki uboczne ;)

    Za krótko - moja waga po 34 latach się podwoiła!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 68. Data: 2019-11-27 13:29:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Za krótko - moja waga po 34 latach się podwoiła! >

    A to idzie liniowo?

    Robert

  • 69. Data: 2019-11-27 15:07:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Robert,

    Wednesday, November 27, 2019, 1:29:40 PM, you wrote:

    > A to idzie liniowo?

    Mam wrażenie, że wykładniczo.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 70. Data: 2019-11-27 21:17:13
    Od: andal <a...@a...org>

    On Wed, 27 Nov 2019 09:57:33 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Hello robot,
    >
    > Wednesday, November 27, 2019, 9:52:15 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ożeń się - szybko poleci.

    nie wiadomo, to zalezy od zgagi