  • Data: 2009-11-11 21:54:07
    Temat: Re: nowy telefon. Warunek: niski SAR
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel pisze:

    > (stąd też widać głupotę tych co walczą ze stacjami BTS)

    Wiesz, ja to przerabiam w mojej miejscowości. Naprawdę idzie się nieźle
    uśmiać widząc tych ludzi bojących się "promieniotwórczej wieży"
    emitującej "rakotwórcze promienie śmierci". Byłem na kilku spotkaniach
    "komitety obywatelskiego" i rzeczy jakich się nasłuchałem wystarczą mi
    na całe życie. Zwykła metalowa wieża z nadajnikiem o mocy kilkunastu
    watów na górze urosła do rangi "Czarnobyla na słupie". Nagle każda
    dolegliwość okazała się być powodowaną przez "komórki". A top baby głowy
    bolą, a to dzieci się uczyć nie chcą i dwóje przynoszą do domów, a to
    sąsiad umarł na raka parę lat temu, a to Kowalskim się urodził syn z
    zespołem Downa. Oczywiście na raka ludzie umierali i przed wynalezieniem
    telefonu komórkowego, ale tego nie wytłumaczysz. Emerytki z (nie zawsze)
    skończoną podstawówką wiedzą swoje. ;)
    Próbowałem dyskretnie tłumaczyć, wyjaśnić, odwołać się do rozsądku. Nic
    to nie dało. Paru krzepkich panów w tylnym rzędzie za mocno machało
    pięściami, starsze panie chyba stwierdziły, że jestem masonem
    przekupionym przez operatora. :)

    Odpuściłem sobie kiedy na drugim czy trzecim (już bardziej kameralnym)
    spotkaniu ktoś wyjechał (całkiem poważnie) z opinią, że operatorzy
    komórkowi przekupili naukowców (Wszystkich!? Na każdym uniwersytecie!?
    Zapłacili i są w stanie zapłacić każdemu, kto jest gotów zweryfikować
    zweryfikować wyniki "kupionych badań"?). Stwierdziłem, że to nie ma
    sensu. Spora część z tych ludzi zwyczajnie nie łapie, że istnieje
    związek pomiędzy faktem, iż ich telefon ma zasięg, a obecnością
    "mrocznego emitera zabójczych fal" na jednym z pobliskich wzgórz.
    Telefon działa sam z siebie, a wieża jesty budowana celem wywoływania
    chorób.

    To trochę jak ten ekolog z dowcipu domagający się likwidacji wszystkich
    elektrowni, który zapytany przez dziennikarza skąd w takim razie
    będziemy brać prąd odpowiedział: "Jak to? Przecież prąd już jest w
    gniazdkach!" :)