  • 61. Data: 2011-12-12 21:26:15
    Temat: Re: nowy taryfikator i 5pkt za rozmowę
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello elmer,

    > Nikt nie kaze trzymac zalozonej caly czas - ja w trasie trzymam w
    > miejscu w ktore zawsze trafie reka po omacku, zlozona tak ze nie zuzywa
    > sobie zasilania a rozkladajac sluchawke odbieram polaczenie.

    Zakładanie słuchawki podczas jazdy to pomysl jeszcze głupszy od
    rozmowy przez telefon po prostu.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 62. Data: 2011-12-12 21:33:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Zakładanie słuchawki podczas jazdy to pomysl jeszcze głupszy od
    > rozmowy przez telefon po prostu.

    Wręcz przeciwnie. Wyciąga się lewą/prawą ręką z korytka/podłokietnika
    i leniwym ruchem zaczepia na uchu, po czym się wciska przycisk.
    Operacja zdecydowanie łatwiejsza i mniej ryzykowna niż operowanie
    "fajkiem".

  • 63. Data: 2011-12-12 21:36:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello 'Tom,

    > Taaa, a ten zapis z obowiązującego PoRD to wąż ogrodowy:
    > 5. Kierującemu pojazdem silnikowym, który przewozi osobę, zabrania się
    > palenia tytoniu lub spożywania pokarmów w czasie jazdy.

    A od kiedy dotyczy samochodów osobowych (nie chodzi o taksówki)?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 64. Data: 2011-12-12 21:40:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    > http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/420759,1_maj
    a_2011_r_u_lekarza_i_prawnika_kasa_fiskalna.html
    > Wychodzi na to, że jeśli notariusz jest świeżakiem, albo nie ma obrotów
    > przekraczających 40kPLN

    Miesięcznie?

    > to do grudnia 2012r wystawiać nie musi.

    Hmmm... Parę spraw ostatnio załatwiałem i paragonu nie dostałem -
    wszystko wpisane na rozliczeniu na końcu dokumentu.

    Z tego co widzę notariusze prowadzący repertoriua A i P nadal
    podlegają zwolnieniu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 65. Data: 2011-12-12 21:40:53
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    AZ w <news:jc5ns8$5s1$2@node2.news.atman.pl>:

    > Wyciac nie wyciales, po prostu nie skopiowales albo nie doczytales.

    LOL

    Owszem, niczego nie wyciąłem, i wszystko zamieściłem w swojej wiadomości, a,
    że część w treści a część w przypisie -- inteligentnym nie sprawiło to
    problemu...

    --
    Tomasz Nycz

  • 66. Data: 2011-12-12 21:41:31
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w <news:8623712408$20111212213631@squadack.com>:

    > A od kiedy dotyczy samochodów osobowych (nie chodzi o taksówki)?

    Roman, idź odpocząć ;P

    --
    Tomasz Nycz

  • 67. Data: 2011-12-12 21:46:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello 'Tom,

> [...]
    > że część w treści a część w przypisie -- inteligentnym nie sprawiło to

    A gdzie umiesciłes przypis?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 68. Data: 2011-12-12 21:47:01
    Temat: Re: nowy taryfikator i 5pkt za rozmowę [OT]
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/12/2011 05:57 PM, DoQ wrote:

    > Wiedzą wiedzą - "Poczekaj muszę odłożyć telefon bo policja jedzie!!"

    Wiedzą tak ogólnie, że nie wolno. Ale kto z nich wie, że za to
    taryfikator przewiduje precyzyjnie: 200 PLK + 0 pkt.

  • 69. Data: 2011-12-12 21:47:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello 'Tom,

    > Roman, idź odpocząć ;P

    Ja nie Stasio, jestem abstynentem. A o tej porze jakoś jeszcze forma
    mi dopisuje.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 70. Data: 2011-12-12 21:47:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid> wrote:

> [...]
    > że część w treści a część w przypisie -- inteligentnym nie sprawiło to

    Aha, to taka zabawa w kotka i myszke. Dodales [1] a reszte sobie
    poszukajcie sami?

    --
    Artur
    ZZR 1200