  • 71. Data: 2011-12-12 21:54:24
    Temat: Re: nowy taryfikator i 5pkt za rozmowę
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w <news:6220742516$20111212214629@squadack.com>:

    > A gdzie umiesciłes przypis?

    Skoro go nie ma w body, to zgadnij gdzie jest...

    <http://imageshack.us/photo/my-images/39/neoniuszczy
    fitaamozeazg.jpg>

    A teraz czekam na "przepisy", ze "przypisów" nie wolno umieszczać w
    nagłówkach "X", gdy się specjaliście od pisania o wężach ogrodowych
    odpisuje...

    --
    Tomasz Nycz

  • 72. Data: 2011-12-12 21:54:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > A gdzie umiesciłes przypis?

    W naglowkach. Taki maly zarcik, zeby wiekszosc czytaczy nie zauwazyla.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 73. Data: 2011-12-12 22:10:10
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    AZ w <news:jc5pma$5s1$5@node2.news.atman.pl>:

    > W naglowkach. Taki maly zarcik, zeby wiekszosc czytaczy nie zauwazyla.

    Na skrzyżowaniu też najpierw obrażasz innych uczestników ruchu, bo nie
    zauważyłeś, a następnie po 30 minutach się orientujesz w czym rzecz?

    A nie, przepraszam, Ty butem zderzak urywasz bez myślenia...

    --
    Tomasz Nycz

  • 74. Data: 2011-12-12 22:10:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello 'Tom,

    [...]

    > Skoro go nie ma w body, to zgadnij gdzie jest...
    > <http://imageshack.us/photo/my-images/39/neoniuszczy
    fitaamozeazg.jpg>

    Zboczeniec.

    > A teraz czekam na "przepisy", ze "przypisów" nie wolno umieszczać w
    > nagłówkach "X", gdy się specjaliście od pisania o wężach ogrodowych
    > odpisuje...

    Takich specjalistów to ja wiesz gdzie trymam...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 75. Data: 2011-12-12 22:10:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AZ,

    > W naglowkach. Taki maly zarcik, zeby wiekszosc czytaczy nie zauwazyla.

    A ja już z 15 lat tego żarciku nie widziałem i zapomniałem :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 76. Data: 2011-12-12 22:15:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@2...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości news:111212.221010.pms.2524@int.dyndns.org.invalid..
    .

    > Na skrzyżowaniu też najpierw obrażasz innych uczestników ruchu,

    Nie, za to dla jaj umieszcza sygnalizator i znaki drogowe w studzience
    kanalizacyjnej.

  • 77. Data: 2011-12-12 22:30:51
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/12/2011 08:04 PM, AZ wrote:

    > No pewno, pizda by mi przejechala po nodze i by nawet nie zauwazyla.
    > Jaka melepeta trzeba byc zeby nie poczuc ze sie w kogos wjechalo i jak
    > ktos przyjebal ci z buta w zderzak? Nastepnym razem zatrzymam i strzele
    > w pysk i nie bede patrzyl czy facet czy baba.

    Jaja sobie robie. Kiedyś jakiś gościu stał z przodu na czerwonym
    świetle i zaczął się staczać na mnie. No to klakson. A on nic.
    No to ja wsteczny, a on nic. W końcu jak już nie było gdzie cofać
    i ręka mnie od klaksonu bolała i poczułem, że się kolo oparł
    zderzakiem o zderzak, no to ręczny, gaszę silnik i idę do gościa.
    A tam dziadek taki zasuszony jak z chińskiego filmu i klasztorze
    Shaolin. I ja do niego coś mówię, a on normalnie NIC!
    Takimi wielkimi zdziwionymi oczami się patrzał, japę miał otwartą
    i zero kontaktu z rzeczywistością. Światło zielone, 5 sekund i pojechał.
    I miał jakiegoś nowego japońca.

  • 78. Data: 2011-12-12 22:50:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 12 Dec 2011 15:46:48 GMT, to napisał(a):
    > begin Artur Maśląg
    >
    > Bzdura.

    Az taka bzdura to nie. Ale moze niektorzy potrafia bardziej.
    Albo nie potrafia bardziej :-)

    J.

  • 79. Data: 2011-12-12 23:15:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Nie, za to dla jaj umieszcza sygnalizator i znaki drogowe w studzience
    > kanalizacyjnej.

    Widzisz i to jest mysl. Podsun Policji. Stana za skrzyzowaniem i beda
    lapac na czerwonym a na pytanie gdzie jest sygnalizator beda odpowiadac
    "no jest... w studzience".

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 80. Data: 2011-12-12 23:20:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid> wrote:

    > Na skrzyżowaniu też najpierw obrażasz innych uczestników ruchu, bo nie
    > zauważyłeś, a następnie po 30 minutach się orientujesz w czym rzecz?
    >
    > A nie, przepraszam, Ty butem zderzak urywasz bez myślenia...

    Kurwa bez jakiego myslenia? Ciekawe jakbys zareagowal jakby samochod
    stojacy obok Ciebie zaczal Cie taranowac i nie reagowal na klakson a za
    kierownica siedzialaby urocza pani rozmawiajaca przez telefon? Ja jestem
    bardzo spokojny ale nie zdzierze ludzkiej glupoty i ignorancji.

    --
    Artur
    ZZR 1200