    Subject: Re: nowy odcinek
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Fri, 10 Nov 2017 11:26:48 +0100

    W dniu 2017-11-09 o 19:51, Tomasz Pyra pisze:

    > Tu oryginał:
    > https://www.youtube.com/watch?v=XBCzM1dHjQA
    >
    > Już tam komentowałem pod filmiem.
    > Moim zdaniem widać tu jak wyrobione odruchy mogą zaszkodzić w trudnej
    > sytuacji gdy nie ma czasu na przemyślenie, a kierowca działa automatycznie
    > tak jak jest nauczony.
    >
    > Widać tu, że kierowca w stresie zamiast od razu zacząć hamowanie, najpierw
    > robi ruch lewą nogą (pewnie sprzęgło), potem sięga ręką do dźwigni zmiany
    > biegów (wrzucić luz, może redukować bieg), a dopiero potem rozpoczyna
    > hamowanie.
> [...]
    Trochę OT, ale zastanawiają mnie te żebry pod filmikiem "czy mogę
    wykorzystać"...
    Spróbujcie coś podlinkować z TVN24, WP albo innej strony - zaraz się ich
    prawnicy odezwą. Sami zarabiają bardzo duże pieniądze, ale filmik to
    najlepiej im oddać za darmo. Podobnie żerują te wszystkie stacje pod
    hasłem "widziałeś coś ciekawego, prześlij nam film/informację". Czyli
    oni z tego mają pensję, a Ty dla nich zasuwaj za darmo, nawet jeśli ta
    sytuacja była przypadkowa.
    Generalnie w takiej sytuacji po prostu SPRZEDAWAŁBYM prawa do emisji i tyle.
    T.