  • 11. Data: 2015-12-28 18:06:28
    Temat: Re: nowy minister nowe drogi
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    news:n5rmri$ds9$2@node2.news.atman.pl...

    > W sensie, że to co zaproponowano było lepsze?
    > Od czego niby?
    > Na drogę 2+1 to można przerabiać istniejące szerokie drogi z ogromnymi
    > poboczami ZAMIAST budować na ich środku wyłączone z ruchu wysepki, który
    > to kretynizm obecnie wykonuje się nagminnie i gdzie się da.

    Te wysepki to pełny kretynizm. Po co kłaść szeroki asfalt, a potem nie
    pozwalać po nim jeździć?

    > Ale budowanie od nowa czegoś takiego kompletnie mija się z celem, już
    > lepiej zwykłe 2+2, nawet niekoniecznie w pełni ekspresowe i z wąskimi
    > pasami.

    Jeśli mamy tylko 2/3 funduszy na budowę drogi, to proponuję zbudować
    ekspresówkę 2+2, ale etapami. Wszystkie wiadukty, mosty, wykupywanie ziemi i
    skrzyżowania zrobić pod pełne 2+2. Położyć tylko jedną nitkę asfaltu i
    puścić ruch w dwie strony. Za 2 lub 3 lub 5 lat położyć druga nitkę asfaltu
    i uruchomić pełne 2+2.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 12. Data: 2015-12-28 20:54:08
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28.12.2015 o 18:06, yabba pisze:

> [...]
    > ziemi i skrzyżowania zrobić pod pełne 2+2. Położyć tylko jedną nitkę
    > asfaltu i puścić ruch w dwie strony. Za 2 lub 3 lub 5 lat położyć druga

    A ja właśnie inaczej - najpierw zrobić SZEROKĄ jedną nitkę i zrobić tam
    2*2 pasy, bez poboczy
    Po czasie dobudować drugą nitkę i na obu nitkach po 2 szerokie pasy z
    poboczem.

  • 13. Data: 2015-12-28 23:32:56
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "yabba"

[...]
    ---
    Eee yyy... http://niusy.pl/9m4

    Jeden z postulatów Kanadyjskiej Partii Nosorożców:
    "wprowadzenia ruchu lewostronnego - w rozłożeniu przez pięć lat na
    poszczególne etapy: najpierw tylko samochody ciężarowe, następnie autobusy,
    a na końcu samochody osobowe i rowery"