eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: nowy minister nowe drogiRe: nowy minister nowe drogi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISMATCH!peer03.f
    r7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!
    unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <56792122$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    <56792d7c$0$22835$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@p...onet.pl>
    <56813adc$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
    <n5rmri$ds9$2@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: nowy minister nowe drogi
    Date: Mon, 28 Dec 2015 18:06:28 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 151228-1, 28.12.2015), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 45
    Message-ID: <56816b1d$0$702$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1451322141 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 702 89.72.242.154:4543
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3110
    X-Received-Body-CRC: 3854427965
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2574483
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:n5rmri$ds9$2@node2.news.atman.pl...
    >W dniu 28.12.2015 o 14:40, yabba pisze:
    >> Użytkownik "TM" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >> news:567E6172.9000105@poczta.onet.pl...
    >>> W dniu 2015-12-22 o 12:05, yabba pisze:
    >>>> Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>>> news:56792122$0$693$65785112@news.neostrada.pl...
    >>>>> No coz - lepsza "ekspresowka" 2+1 niz 1+1, ale prawde mowiac -
    >>>>> niewiele lepsza, a czasem wrecz gorsza.
    >>>>
    >>>>
    >>>> Dużą poprawę w jeździe daje to, że droga omija miejscowości, nie ma
    >>>> skrzyżowań ze światłami, przejść dla pieszych. Można budować jeden
    >>>> pas, a drugi dołożyć za kilka lat.
    >>>>
    >>> Jasne, to typowo polskie myślenie. jakoś to będzie ... za 50 lat.
    >>
    >> Typowo polskie marudzenie. Sam nic lepszego nei zaproponujesz przy
    >> ograniczonych funduszach, tylko krytykujesz.
    >
    > W sensie, że to co zaproponowano było lepsze?
    > Od czego niby?
    > Na drogę 2+1 to można przerabiać istniejące szerokie drogi z ogromnymi
    > poboczami ZAMIAST budować na ich środku wyłączone z ruchu wysepki, który
    > to kretynizm obecnie wykonuje się nagminnie i gdzie się da.

    Te wysepki to pełny kretynizm. Po co kłaść szeroki asfalt, a potem nie
    pozwalać po nim jeździć?

    > Ale budowanie od nowa czegoś takiego kompletnie mija się z celem, już
    > lepiej zwykłe 2+2, nawet niekoniecznie w pełni ekspresowe i z wąskimi
    > pasami.

    Jeśli mamy tylko 2/3 funduszy na budowę drogi, to proponuję zbudować
    ekspresówkę 2+2, ale etapami. Wszystkie wiadukty, mosty, wykupywanie ziemi i
    skrzyżowania zrobić pod pełne 2+2. Położyć tylko jedną nitkę asfaltu i
    puścić ruch w dwie strony. Za 2 lub 3 lub 5 lat położyć druga nitkę asfaltu
    i uruchomić pełne 2+2.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: