    From: Konrad Kosmowski <k...@k...net>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: nowy laptop z win ale bez plyty?
    Date: Sun, 20 Dec 2009 02:43:15 +0100

    ** ąćęłńóśźż <j...@g...pl> wrote:

    > Przy czym jak myślę o instalacji sterowników (kilkanaście różnych osobno i w
    > określonej kolejności) to naprawdę odechciewa mi się reinstalacji systemu z
    > płyty. JaC

    Sterowniki to inna sprawa - polecam Ci program Driver Magitian Free - odpalasz
    go na działającym systemie z zainstalowanymi wszystkimi sterownikami,
    wyodrębnia kopie wszystkich plików sterowników z systemu.

    Potem mając taką kopię po reinstalacji instalujesz te sterowniki z poziomu
    Menadżera Urządzeń wskazując ścieżkę do kopii. W 99% przypadków to działa
    wyśmienicie i instaluje Ci same sterowniki bez kupy nakładek/dodatków/wpisów do
    Dodaj/Usuń (np. takich Ati blokujących wpisywanie ł swojego czasu) itd.

    To jest metoda, którą preferuję. Daje się to też zautomatyzować jak musisz
    ogarnąć większą ilość kompów w ten sposób.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )