    From: John Smith <u...@e...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: nowy koń (kucyk?) w stajni Canona EOS 500D
    Date: Wed, 25 Mar 2009 15:41:20 +0100

    dominik napisał(a):

    > Nikt nie powiedział, że będzie tanio, pięknie i szybko.
    > Life is brutal.
    > Puszki są coraz to lepsze, szybsze, bardziej niezawodne. Komputery tak
    > samo. Nikt nie spodziewa się, że za dziesięć lat będzie otwierał RAW-y z
    > lustrzanek i pracował nad nimi. Możliwe to pewnie będzie, ale traktowane
    > tak jak dzisiaj np. netscape navigator 2.02 :)

    Więc Ty goń za każdą zmianą, niezależnie od jej kosztów ukrytych, a ja
    poczekam aż będzie coś DLA MNIE wartego zakupu, tym bardziej, że Ty mi
    ten postęp pośrednio sfinansujesz :-)
    Powtarzam, dla mnie 15Mpix bez sRAW nie jest lepsze niż 8Mpix

    > Nowy dysk 750GB kupiłem za 280zł, robię na nim masę backupów, obrazów
    > dysków itd. nie wyobrażam sobie kiedy to zapcham informacjami (m.in.
    > zdjęciami).

    Czyli duży dysk 3,5 cala w obudowie zewnętrznej plus zasilacz, albo
    wbudowane do dużego PC.
    Ja wolę stare, ale PRZENOŚNE 2,5cala podłączane jednym kabelkiem USB do
    notebooka, w razie potrzeby.

    > A nie lepiej po prostu pomyśleć o urządzeniu, które po prostu potrafi
    > przeczytać coś więcej niż dwa najpopularniejsze?

    I kupić to każdemu do kogo pojadę pokazać filmy z wakacji?

    > Idąc tym tokiem myślenia to jeszcze zapasowy drugi ekran... :)

    No zaraz, traktujesz ekranik jako kwiatek do kożucha, a jako backup masz
    wizjer? No bo akumulator i ładowarkę do aparatu chyba jednak zabierasz,
    jadąc na dwa tygodnie "wycieczki objazdowej"? Ja w każdym razie bez tego
    się nie ruszam dalej.

    > Wyluzuj - nie ma co znów przesadzać. Na jednym akumulatorze działa to
    > dość długo stosunkowo do realnego wykorzystania tej opcji. Ładowarki nie
    > musisz tachać codziennie i koniecznie.

    Mając ekranik wbudowany w aparat też nie muszę, a działa tak długo jak
    mam zapasowe aku do aparatu.

    --
    Mirek