  • Data: 2009-03-26 12:13:36
    Temat: Re: nowy koń (kucyk?) w stajni Canona EOS 500D
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    dominik napisał(a):
    > Nie gonię za zmianami za wszelką cenę niezależnie od wszystkiego. Nie
    > jestem jednak jak Ty im przeciwnym.

    Zmianom na gorsze zawsze będę przeciwny, dlaczego miałoby być inaczej?

    > Jeju, ale to proste - skoro odpowiada Ci 8Mpix i pewnie bardziej Cię na
    > niego stać to takiego kup.

    Rzucisz konkretnym modelem co z Canona kupić? Przypomnę, co potrzebuję:
    - LV
    - filmy HD
    - odchylany ekranik HiRes
    - małe wymiary
    - mocowanie EF-s

    > Niepotrzebny Ci ekran hi-res, bo to przecież
    > większe zużycie prądu, niepotrzebne Ci 5 klatek na sekundę, bo też
    > trzeba szybkiej karty. Tobie potrzeba i wystarcza stary aparat.

    Bzdura, nadinterpretujesz.
    Po prostu nie podoba mi się kastracja aparatu z przydatnej funkcji, więc
    mam pretekst żeby poczekać na następny.

    > Tamten dysk służy do składowania danych i backupów. W komputerze mam co
    > trzeba mi na teraz. Jadąc gdzieś nie wydzieram tego.

    A ja wolę nie mieć zawsze przy sobie wszystkich prywatnych danych.

    > Większość to i tak nie ma dvd nawet, w wielu domach to pokutują vhs-y,
    > nie wspominając o starych telewizorach.
    > Każdemu kupujesz FullHD? Czy
    > wozisz z sobą na wszelki wypadek, jeśli ktoś nie ma?
    > Gubisz się w zeznaniach.

    Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie wszyscy już mają kolorowe TV i
    odtwarzacze DVD. Mój aparat kręci na razie tylko w rozdzielczości VGA,
    więc nie ma sensu konwertować tego do czegoś więcej niż DVD-Video.

    > IMHO postępu nie wolno hamować.

    Ty patrzysz na "postęp" jednokierunkowo, na zasadzie go/no-go, ja
    wybieram taki jego kierunek jaki mi odpowiada.

    > Nie jadę nigdy na koniec świata na dwa tygodnie.

    A ja owszem.

    > Po drugie akurat do tego to nie zabrałbym
    > ładowarki nawet jadąc na miesiąc.

    Jakbym nie zabrał ładowarki, to po tygodniu mógłbym nie wyjmować aparatu
    (mam tylko jeden zapasowy akumulator).

    > To co się śmieje to Twój
    > ładowarkoakumulatoryzm - wszystko trzeba mieć zbackupowane, do
    > wszystkiego prąd itd. To tak jak niektórzy źle się czują jak im komórka
    > siądzie i nie dostaną SMS-a :) ciekawe, że wychodząc z zasięgu nikt się
    > nie przejmuje! :)

    Ty wolisz mieć kieszenie pełne nie działających (z braku prądu) gadzetów.

    --
    Mirek