    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: nowy koń (kucyk?) w stajni Canona EOS 500D
    Date: Wed, 25 Mar 2009 14:59:09 +0100

    John Smith pisze:
    > Ale ja to wszystko mam wczorajsze. Koszt wymiany na dzisiejsze zwiększa
    > mi koszt upgradu puszki.

    Nikt nie powiedział, że będzie tanio, pięknie i szybko.
    Life is brutal.
    Puszki są coraz to lepsze, szybsze, bardziej niezawodne. Komputery tak
    samo. Nikt nie spodziewa się, że za dziesięć lat będzie otwierał RAW-y z
    lustrzanek i pracował nad nimi. Możliwe to pewnie będzie, ale traktowane
    tak jak dzisiaj np. netscape navigator 2.02 :)

    > Mam 5GB w kartach, czyli jadąc na 2 tygodnie urlopu musiałbym dokupić za
    > 200PLN nowego Sandiska. O nowych dyskach nie wspomnę.

    Nowy dysk 750GB kupiłem za 280zł, robię na nim masę backupów, obrazów
    dysków itd. nie wyobrażam sobie kiedy to zapcham informacjami (m.in.
    zdjęciami).

    > Nie pisałem nic o okrutnej wadzie, przywidziało Ci się.

    Napisane było, że brak sRAW to wada. Dla mnie większą jest brak
    kolejnych 5Mpix i przyznam, że miałbym z nich większy pożytek niż z sRAW.

    > Nakonwertujesz się, będziesz trzymał w dwóch wersjach, a i tak otrzymasz
    > gorszą jakość niż jakbyś kręcił od razu w docelowym "ramkarzu".

    A nie lepiej po prostu pomyśleć o urządzeniu, które po prostu potrafi
    przeczytać coś więcej niż dwa najpopularniejsze?

    > Zależy jaki będzie duży, plus ładowarka, kabelek do ładowarki, zapasowy
    > akumulator.

    Idąc tym tokiem myślenia to jeszcze zapasowy drugi ekran... :)
    Wyluzuj - nie ma co znów przesadzać. Na jednym akumulatorze działa to
    dość długo stosunkowo do realnego wykorzystania tej opcji. Ładowarki nie
    musisz tachać codziennie i koniecznie.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \