  • Data: 2011-12-26 12:47:53
    Temat: Re: nowy egzamin
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 12:36:09 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):
    > Problem w tym, że egzamin praktyczny w obecnym wydaniu to test z
    > umiejętności turlania się po mieście i nic poza tym.

    Owszem, aczkolwiek to tez jest wazna czesc i jak widac wielu oblewa.

    > Miałem 'przyjemność' jechać z osobą, która własnie zdała egzamin i
    > otrzymała prawo jazdy.
    > Kompletny brak umiejętności użycia takiej cechy samochodu jak
    > przyśpieszanie, przekonanie, że silnik nie powinien pracować powyżej
    > 2000obr/min, , jedynka tylko do ruszania etc.
    > Pozycja za kierownica taka, że nie można operować sprawnie sprzęgłem, jazda
    > autem większym niż kurdupel prawymi kołami po poboczu i krawężnikach.

    No, tego bym nie przypisywal egzaminom, jakos jednak trzeba ustawic fotel
    po poprzednim kursancie i jechac przy krawezniku.
    Moze i nie ucza poprawnie, ale akurat turlanie po miescie sprzegla wymaga.

    > A, i totalne niezrozumienie i niewiedzę w dziedzinie zależności pomiędzy
    > obrotami silnika, prędkością i biegiem oraz konsekwencji jakie z tego
    > wynikają. Czyli 'na rondzie na dwójce', a 'wyprzedzanie od trójki'. Bo tak.

    I tak niezle, bo widac uczyli wyprzedzania.

    J.