  • 61. Data: 2014-03-08 01:15:59
    Temat: Re: nowy czynnik chłodniczy
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 7 marca 2014 22:39:45 UTC+1 użytkownik tomas napisał:
> [...]
    przedstawiciela tej nowej rasy. Nie dasz rady.

    > Co sprzedaż nowych aut spada?I dobrze po chu... kupować tandentne
    >
    > plastiki napompowane elektroniką i świcidełkami i trującym gazem.
    >
    > To , że ty nie widziałeś zapłonu to nie znaczy , że ktoś inny nie
    >
    > widział.Ja akurat widziałem jak jarały się auta po wypadku...
    >
    > Niech jeszcze zaczną oklejać maskę azbestem to może nie dojdzie
    >
    > do zapłonu.Przy okazji będą wiedzieć jak go utylizować.
    >
    > Pozdrawiam Eurokołchoz i jego debilne pomysly...

    Weź mnie zablokuj i się odpierdol.

  • 62. Data: 2014-03-08 01:35:04
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 08.03.2014 01:15, k...@g...com pisze:

    > Weź mnie zablokuj i się odpierdol.

    Naucz się wycinać posty.To takie proste , ale widać nie dla wszystkich...

  • 63. Data: 2014-03-08 01:36:16
    Temat: Re: [bardzo OT] nowy czynnik chłodniczy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Mar 2014, k...@g...com wrote:

    > Czy Ty też masz martwicę mózgu?

    Nie wiem, ale wiem że nie mam martwicy oczu.
    Mimo paru innych wad wzroku.

    > W świetlówkach jest luminofor z tak długim czasem poświaty
    > że mruganie nie występuje.

    To do wyboru są dwie wersje: zainteresowany nie wie jak patrzeć
    albo ma wadę wzroku.
    Tak, dla plamki zółtej 100Hz to oczywiście "ciągłe świecenie",
    wszyscy wiedzą (a byli użytkownicy CRT 60Hz w szczególności).
    A ta długa poświata jest doskonale widoczna, ale po gwałtownym
    skoku w momencie zaniku zasilania.

    > Mam dwie żarówki ledowe. Nie dość że tam w diodach
    > jest luminofor z dużym czasem poświaty

    Ta... postawiłbyś coś na to, że przez fototelefon z takiego
    LEDa nie da się przepuścić co najmniej niskich dźwieków, tak
    powiedzmy do oktawy wielkiej?
    Bo ja bym się bał :>
    Jest to samo zjawisko co przy świetlówkach: nawet bardzo
    długa poświata, ale o śladowej mocy w porównaniu z bardzo
    ostro spadającą mocą w momencie wyłączenia.

    > to jeszcze są jakieś spore kondensatory bo gaśnie z sekundę.

    Mało wyraźnie napisałem, że ZDARZAJĄ SIĘ LEDlampy z których tych
    kondensatorów NIE MA? "Zdarzają się" oznacza, że wiekszość
    (jednak) je ma.
    Chyba faktycznie, okulary są potrzebne :> (do czytania postów)

    Na trzy chińskie LEDlampy mam *jedną* który miga.

    Cecha szczególna: jest najlżejsza :P
    Żaden widziany "firmowy" (Lightec konkretnie, 10, 13 i 16W) nie miga.

    pzdr, Gotfryd

  • 64. Data: 2014-03-08 01:40:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Mar 2014, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > minimalizacji kosztów - taniej jest zasilać ledwie filtrowanymi
    > połówkami niż budować pełny, aktywny PFC w każdej lampie :(

    Ale te "ledwie filtrowane połówki", przy prostowaniu dwupołówkowym,
    wcale nie muszą dawać tragicznego efektu :)
    Wszystko zależy od definicji "ledwie" oczywiscie.
    Dlatego między chińskimi wyrobami, niektóre superchińskie się
    wyróżniają :)
    Przyznam, że zaintrygowałeś mnie możliwością jednopołówkowego
    prostowania, jakiś aparat z filmowaniem >300 fps by się przydał ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 65. Data: 2014-03-08 02:20:09
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 8 marca 2014 01:35:04 UTC+1 użytkownik tomas napisał:

    > Naucz się wycinać posty.To takie proste , ale widać nie dla wszystkich...

    Spadaj na bambus

  • 66. Data: 2014-03-08 12:03:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Gotfryd,

    Saturday, March 8, 2014, 1:40:02 AM, you wrote:

    > Ale te "ledwie filtrowane połówki", przy prostowaniu dwupołówkowym,
    > wcale nie muszą dawać tragicznego efektu :)

    To tylko kwestia wrażliwości - ja migotania 100Hz nie widzę.

> [...]
    > Przyznam, że zaintrygowałeś mnie możliwością jednopołówkowego
    > prostowania, jakiś aparat z filmowaniem >300 fps by się przydał ;)

    Nic nie pisałem o jednopołówkowym prostowaniu...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 67. Data: 2014-03-08 13:17:54
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

> [...]
    > minimalizacji kosztów - taniej jest zasilać ledwie filtrowanymi
    > połówkami niż budować pełny, aktywny PFC w każdej lampie :(

    Ale do świetlówki kompaktowej wystarczy pasywny PFC. Ona pracuje ze
    stałą mocą, więc wiadomo jaki cos fi wytwarza. To nie jest zasilacz
    komputerowy, gdzie PFC musi się stale dopasowywać do aktualnej wartości
    prądu pobieranego przez CPU i GPU.

  • 69. Data: 2014-03-08 18:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > można? można.
    > --
    > Nie można

    Ciekawy wniosek.
    Jezeli dwie osoby próbuja cośzrobić takimi samymi dostepnymi srodkami i
    jednej sie udaje a drugiej nie, to znaczy ze zadanie jest wykonalne czy ze
    jest niewykonalne?

    Ale kogutek juz dał dowód jak mu bardzo zalezy piszac cos o drzewach
    bambusowych itp.

  • 68. Data: 2014-03-08 18:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Reasumując, wydaje Ci się, że masz rację i ktoś z tego powodu jest bez
    > i ma coś zrobić dla Ciebie. A ja myślę, że Ty się tutaj snobujesz.

    Racje ze co?
    Ze mozna bez wiekszego problemu poprawnie komponować posty?
    Moze mi sie wydaje, ale jakos nie widac na grupach zeby wiele osób miało z
    tym podobne problemy jak kogutek...

    Znobuje? Na co? Na pisanie w taki sposób, żeby czytający miał jak
    najłatwiejszy odbiór? Jeżeli to jest snobizm to piszę się.

  • 70. Data: 2014-03-08 19:09:28
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-06 17:35, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ja próbowałem jakiś czas temu przekonać znajomego to usłyszałem że to
    > nie jego problem bo on auto po 5 latach zmieni. Obawiam się że wielu
    > obywateli UE (tej zachodniej) może myśleć podobnie.

    A jak nagle okaże się, że nie ma chętnego na zostanie drugim
    właścicielem? Albo są chętni, ale nie za 40-60% wartości początkowej,
    tylko za 10%? To może być droga lekcja. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl