  • 121. Data: 2014-03-14 02:00:53
    Temat: Re: nowy czynnik chłodniczy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Jakoś nie zauważyłem byście o tym pisali

    O czym?

  • 122. Data: 2014-03-14 02:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Z zasady tekstu się nie łamie.

    Z zasady po raz kolejny pokazujesz, ze nie znasz zasad?

    Z netykiety:
    Pamiętaj, że pojedyńcza linia listu nie powinna przekraczać 80-ciu znaków.
    W praktyce ze względu na to, że list Twój może być przez kogoś cytowany (a
    więc do każdej z lini zostaną dostawione dodatkowe znaki), długość lini
    powinna być większa niż 71 znaków.

  • 123. Data: 2014-03-14 09:13:20
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > A temu, do kogo kierujecie uwagi, już napisaliście ?

    Po co? On nie jest zainteresowany... :)

    J.

  • 124. Data: 2014-03-14 19:22:44
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    ^^^^^^^^^^^^^^^

    > O czym?

    O tym co powyżej

  • 125. Data: 2014-03-14 19:23:25
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Z zasady po raz kolejny pokazujesz, ze nie znasz zasad?

    Pokazuję, że Ty ich nie znasz i tak, jak już napisałem snobujesz się tylko

  • 126. Data: 2014-03-14 20:16:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 14 Mar 2014 19:23:25 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Pokazuję, że Ty ich nie znasz i tak, jak już napisałem snobujesz się
    > tylko

    zaraziłeś się od drobiu?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 127. Data: 2014-03-14 21:20:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > zaraziłeś się od drobiu?

    Zbierasz kolegów z podwórka ?

  • 129. Data: 2014-03-15 06:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > O tym co powyżej

    Czyli nie piszemy o tym, o czym pisaliśmy powyżej?
    Nieźle...

  • 128. Data: 2014-03-15 06:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Pokazuję, że Ty ich nie znasz i tak, jak już napisałem snobujesz się
    > tylko

    A może trochę konkretniej?
    Bo pokazałem ci, że jednak według zasad tekst się łamie.

  • 130. Data: 2014-03-15 09:25:06
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A może trochę konkretniej?
    > Bo pokazałem ci, że jednak według zasad tekst się łamie.

    Nie nie, pokazałeś, że nie ogarniasz podstaw publikacji w internecie