  • 1. Data: 2014-03-06 13:54:30
    Temat: nowy czynnik chłodniczy
    Od: tomas <t...@b...pl>

    Witam
    http://www.auto-swiat.pl/1-toksyczny-czynnik-1234yf-
    klimatyzacjach-nowych-aut
    Z tego co widać kierowcy nowych koreańców pewnie nie są niczego świadomi.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-03-06 15:07:28
    Temat: Re: nowy czynnik chłodniczy
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 6 marca 2014 13:54:30 UTC+1 użytkownik tomas napisał:
> [...]
    klimatyzacjach-nowych-aut

    > Z tego co widać kierowcy nowych koreańców pewnie nie są niczego świadomi.

    Pierdolenie kotka za pomocą młotka. W telewizji też siwy dym robili a się okazało że
    on nic gorszy od starego. Odkąd go zaczęli używać nie było żadnego wypadku związanego
    z nowym płynem. Jedyna wada to że zajebiście drogi.

  • 3. Data: 2014-03-06 15:11:33
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 06.03.2014 15:07, k...@g...com pisze:

> [...]
    że on nic gorszy od starego. Odkąd go zaczęli używać nie było żadnego wypadku
    związanego z nowym płynem. Jedyna wada to że zajebiście drogi.

    Przecież wyraźnie pisze , że toksyczny.Ktoś w Unii chciał sobie nieźle
    zarobić , ale jednak takie przekręty szybko wychodzą na jaw.Trzeba być
    debilem żeby doładowywać toksyczną klimatyzację za 1400zł...

  • 4. Data: 2014-03-06 15:37:57
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-06 15:11, tomas pisze:

    > Przecież wyraźnie pisze , że toksyczny.Ktoś w Unii chciał sobie nieźle
    > zarobić , ale jednak takie przekręty szybko wychodzą na jaw.Trzeba być
    > debilem żeby doładowywać toksyczną klimatyzację za 1400zł...

    Wystarczy ostra kampania reklamowa wrogów nowego czynnika i samochody z
    nim nie będą się sprzedawały. Klienci zagłosują portfelem a producenci
    czym prędzej zalobbują za starym.

    --
    MN

  • 5. Data: 2014-03-06 15:41:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości

    >Wystarczy ostra kampania reklamowa wrogów nowego czynnika i samochody
    >z nim nie będą się sprzedawały. Klienci zagłosują portfelem a
    >producenci czym prędzej zalobbują za starym.

    Ale moga trafic na kontrlobbing.
    Nie podoba sie czynnik, to kupcie sobie rowery, srodowisko musi byc
    chronione.
    I jezdzijcie wolniej, to nie beda sie wam samochody palily :-)

    J.

  • 6. Data: 2014-03-06 15:47:41
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 6 marca 2014 15:11:33 UTC+1 użytkownik tomas napisał:

> [...]
    >
    > zarobić , ale jednak takie przekręty szybko wychodzą na jaw.Trzeba być
    >
    > debilem żeby doładowywać toksyczną klimatyzację za 1400zł...

    A te co do tej pory były to zdrowe jak woda źródlana? Któryś przy pożarze w fosgen
    się zamienia.

  • 7. Data: 2014-03-06 15:56:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    no właśnie ten nowy

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2014-03-06 15:59:22
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-06 15:41, J.F pisze:

    > Ale moga trafic na kontrlobbing.
    > Nie podoba sie czynnik, to kupcie sobie rowery, srodowisko musi byc
    > chronione.
    > I jezdzijcie wolniej, to nie beda sie wam samochody palily :-)

    Prawda. Jednak prywatne pieniądze ludzi mają to do siebie, że są odporne
    na obłudę i pseudoekologię. Ludzie doskonale wiedzą, o co tu chodzi i
    nie dadzą się nabrać.

    --
    MN

  • 9. Data: 2014-03-06 16:07:45
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 6 marca 2014 15:56:31 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > nowych-aut

    > no właśnie ten nowy
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Nowy to chyba w fluorowodór. Któryś ze starych zamienia się w fosgen. Tą informację
    znam sprzed 25-30 lat. Wtedy 1234 nie było.

  • 10. Data: 2014-03-06 16:11:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Prawda. Jednak prywatne pieniądze ludzi mają to do siebie, że są
    >odporne na obłudę i pseudoekologię. Ludzie doskonale wiedzą, o co tu
    >chodzi i nie dadzą się nabrać.

    A nie calkiem, ta "swiadomosc ekologiczna" w zachodniej unii bywa
    wyzsza - czlowiek zaplaci wiecej, jak sie go przekona ze to lepiej.

    J.