  • Data: 2013-07-18 08:18:11
    Temat: Re: nowe pytania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Jul 2013 23:49:58 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    > Dnia Wed, 17 Jul 2013 14:16:05 +0200, J.F napisał(a):
    >[...]
    > Ale ta procedura, że egzaminowany wychodzi z niezdanego egzaminu nie mając
    > ani pytań, ani odpowiedzi coś mi się nie podoba z formalnego punktu
    > widzenia.
    > Od egazminu państwowego musi istnieć możliwość odwołania się, do sądu
    > włącznie, a takie niepodanie pytań znakomicie utrudnia odwołanie się od np.
    > błędnie skonstruowanych pytań.

    Zgadzam sie ... aczkolwiek przez 50 lat nie bylo takiej mozliwosci ...
    ani chyba potrzeby, bo pytania byly poprawne.

    > Ktoś opisywał taki pomysł, ale okazało się że zadania nie są własnością
    > publiczną, a firmy która ja opracowała za pieniądze podatników i udostępnia
    > system. I to od firmy zależy, ale firma się nie wychyla, bo podstawy
    > prawnej nie ma, państwo zapłaciło no to oni nic nikomu nie podadzą.

    Ale zanim panstwo (WORDy?) zaplacilo, to jakis protokol musial
    powstac, moze pytania na plycie - a to juz informacja publiczna :-)

    Ha, trzeba poprosic i RPO napuscic jak odmowia :-)

    J.