  • Data: 2013-07-18 08:32:30
    Temat: Re: nowe pytania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Jul 2013 22:43:12 +0200, RadoslawF napisał(a):
    > Nie pamiętam ale przepis to reguluje.

    Oczywiscie, podobnie jak wymiary PJ

    > Opona jest zużyta i można stracić dowód .

    Ja tam 1.6mm pamietam. Skleroza, zmienili, kursant zle zapamietal, czy
    prawidlowa odpowiedz to: Mozna wpasc w poslizg w czasie deszczu.

    > ?

    Zjechac na najblizszy parking z toaleta/dogodnym miejscem, bo zasranie
    fotela grozi tez bezpieczenstwu ruchu..

    > Nie, mimo że szybciej miga.

    No, zebys sie nie zdziwil. Jakby tak dokladny miernik podlaczyc ..

    > Większy hałas.

    Mozna stracic dowod :-P
    A nawet zycie, jak sie okaze ze to pierwszy objaw skorodowanej rury,
    ktora sie przelamie i w jakas dziure trafi.

    J.