  • 51. Data: 2010-02-17 14:51:25
    Temat: Re: nowa sigma 18-125 bardziej mydlana od starego canon-a A95 :(
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 16 Feb., 15:21, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > A niektórzy pitolą trzy po trzy i uważają że wszystkie rozumy zjedli.
    > Zrobić ci wykres o kim mówię?

    > Partia jest z was dumna, Salwiński :P

    > Dziękuję, zostawię tę przyjemność wam, Salwiński.
    >
    > --
    > Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
    > "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

    rece opadaja !
    czy ty kiedy zmadrzejesz ?
    jestes jednym z ostatnich szczekajacych tutaj psow.
    prowadzimy merytoryczna dyskusje , na okreslony temat.
    nikomu do glowy nie przychodzi oceniac czy obrazac innych.
    nagle pojawia sie libiszewski i zaczyna rzucac epitetami .
    czy sadzisz naprawde ze jestes na tyle madry iz potrafisz ocenic
    idiotyzm innych ?

    ostrzegalem wczesniej - bede stosowal zasade wzajemnosci.
    chamstwo brutalnie wdeptywal w glebe.

  • 52. Data: 2010-02-17 15:50:45
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "XX YY" napisał
    > FF z pancerfaustem gwarantuje jedno - jesli wyjdziesz na srodek , to
    > inni fotografujacy jakby robia sie niesmiali.
    > Znam ten efekt sprzed lat , kiedy w czasie kryzysu jadac bmw 524td ,
    > sunacy fiatami i polonezami sami zjezdzali na pobocze.
    > To byly czasy .
    > ------------------------------
    >
    > Nie wierzę...
    > Może mnie ktoś uszczypnąć ?

    nadal trzeba uszczypnac ?
    pokazalem przyklad , calkowicie zgodny z tym co napisalem.
    ---------------------------------

    No może i zgodny.
    Tyle, że niekoniecznie 100% prawdziwy oraz jakoś tak nieszczególnie
    elegancki.
    Bo jakby napisać, że ludzie pierzchali gdy wychodziło się z bejzbolem to też
    byłoby niby zgodnie ale równie nieelegancko.
    Zaś dodatkowa uwaga "to były czasy" wprawiałaby podobnie w osłupienie.

    adam

  • 53. Data: 2010-02-17 16:27:11
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 17 Feb., 16:50, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:
> [...]
    > byłoby niby zgodnie ale równie nieelegancko.
    > Zaś dodatkowa uwaga "to były czasy" wprawiałaby podobnie w osłupienie.

    odnosze wrazenie ze w 100% prawdziwy.
    kiedys tak bylo. na widok eleganckiego , szybkiego auta w lusterku
    wstecznym kierowcy zjezdzali na bok .
    czules respekt. ten respekt wynikal z poczucia fascynacji i .... nie
    nie bede pisal czego.

    obserwuje podobne zjawisko dzisiaj .
    doskonale wiem , wszyscy wiemy ze jakis rzadko spotykany wypasiony
    sprzet nie jest wcale gwarantem jakosci , a inni poslugujacy sie
    typowym sprzetem na jego widok jakby miekna. nie moja wina , to
    obsewuje , jakby respekt w oczach konkurentow - respekt przed
    sprzetem , nie jego wlascicielem.

    z tym zeby moze ktos dzisiaj usunal sie z drogi to trzebaby chyba
    jechac ferrari , jest on dzisiaj rownie egzotyczny na drogach rp jak
    kiedys wyminione bwm.

    to byly czasy - nie pisze ze dobre , nie pisze ze zle - byly
    specyficzne , dzisiaj niewyobrazalne w pewnych aspektach.
    wyobrazasz sobie zakaz jazdy z predkoscia wieksza niz 80 kmh - ze
    wzgledu na oszczednosc paliwa?

    wspomnialem o tym w aspekcie roznic jakosci zdjec w przyblizonych
    warunkach z hybrydy i FF. Roznica niekeidy jest mniejsza niz to
    wielu mogloby sobie wyobrazac.
    Wlasciwie to uwazam ze termin "FF" jest zmitologizowany - na tej
    grupie na pewno.

  • 54. Data: 2010-02-17 18:03:28
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "XX YY" napisał

> [...]

    wstecznym kierowcy zjezdzali na bok .
    czules respekt. ten respekt wynikal z poczucia fascynacji i .... nie
    ---------------------

    Myślę, że nadinterpretujesz to zjawisko.
    Zjazd na bok robi się z wielu powodów, z tego akurat to śmiem twierdzić, że
    w stopniu marginalnym.
    Mówię to jako "zjeżdżający" i ten któremu "zjeżdżano". Bynajmniej nie jeżdżę
    i nie jeździłem samochodem wzbudzajacym respekt bądź... nie będę pisał co
    ; )

[...]

    Ale jesteś pewien, że miękną niczym blachara na widok wypasionej bejcy ?
    Bo ja czasem mięknę gdy widzę jak ktoś wyciąga coś niewiele mniejszego od
    wyrzutni Javelin gdy spokojnie temat można opędzić kompaktem.
    Moze to co widzisz w oczach obserwatorów to przerażenie lub ból z
    przygryzionych ze śmiechu warg ?
    ; )

    z tym zeby moze ktos dzisiaj usunal sie z drogi to trzebaby chyba
    jechac ferrari , jest on dzisiaj rownie egzotyczny na drogach rp jak
    kiedys wyminione bwm.
    ---------------------

    To chyba dawno po "drogach" PL nie jeździłeś. Z moich obserwacji wynika, coś
    całkowicie przeciwnego.
    Niedawno zjechałem, zatrzymując się w czyjejś bramie w celu ustąpienia
    jadącemu za mną czarnemu BMW.
    Nie z respektu.
    Nie z zazdrości.
    Trochę ze strachu bo skurwiel jadąc 10 m za mną non-stop wprowadzał swoją w
    bejcę w lekkie poślizgi, a łuk zrobił driftem (wielka sztuka na oblodzonej
    drodze ; ). Miał do tego "sportowy" wydech buczący jak szambowóz podczas
    wciągania zawartości ; )
    Tak więc wiesz, różnie z tym bywa...

    to byly czasy - nie pisze ze dobre , nie pisze ze zle - byly
    specyficzne , dzisiaj niewyobrazalne w pewnych aspektach.
    ---------------------

    Czyżby ?
    A co takiego się zmieniło ?

    wyobrazasz sobie zakaz jazdy z predkoscia wieksza niz 80 kmh - ze
    wzgledu na oszczednosc paliwa?
    ---------------------

    Z punktu widzenia naszych realiów wyobrażam sobie dowolny zakaz jak i
    również zakres jego przestrzegania ; )

    A to już inna sprawa.

    adam

  • 55. Data: 2010-02-18 12:17:01
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-02-17 11:26, XX YY pisze:
    > nadal trzeba uszczypnac ?
    > pokazalem przyklad , calkowicie zgodny z tym co napisalem.

    Nie masz czasem odczucia że sporo użytkowników straciło ochotę na
    jakiekolwiek potyczki z Tobą? Może ludzie mają dość polemizowania z
    Twoimi prawdami objawionymi, bo przy okazji wylejesz na nich wiadro
    pomyj. Wiedzę że Ci się kolejny raz udało i peany nad hybrydą przejdą
    bezkarnie do archiwum grupy.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 56. Data: 2010-02-18 12:27:50
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 18 Feb., 13:17, cichybartko <c...@g...com> wrote:

> [...]
    > Twoimi prawdami objawionymi, bo przy okazji wylejesz na nich wiadro
    > pomyj. Wiedzę że Ci się kolejny raz udało i peany nad hybrydą przejdą

    zaraz , zaraz -spokojniutko.
    prosiles o przyklad wiec podalem.
    wypadaloby napisac " dziekuje" -ja sie sam z tym przykladem nie
    wpraszalem.

    zorientowalem sie ze nie wpinasz sie juz wiecej do kazdego mojego
    postu , co mi bardzo odpowiada i za co serdecznie dziekuje . jesli
    bedziesz mial cos rzeczowego do napisanie to chetnie przeczytam.