  • Data: 2018-09-11 14:55:19
    Temat: Re: nośnośćregałów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-09-11 o 12:48, J.F. pisze:

    >Nie wiem dlaczego, ale dopuszczałem myśl, że ile by ich nie było to
    >siła ma każdym klocku będzie taka sama.

    Im wiecej, tym pewnie lepiej, a im mniej tym gorzej.

    >To rozumiem. Miałem wątpliwości czy moduł Younga będzie wpływał na
    >kształt krzywej.

    Na ogolny charakter, tzn na to X^4 nie. O ile oczywiscie zmiescimy sie
    w granicach malych ugiec.
    Ale na konkretne to oczywiscie tak.

    Przy czym znow - dla dowolnej krzywej z tej rodziny istnieje taki
    moment, ktory ja wyprostuje.

    >No tak, jak nie będzie symetrii to pewnie siły już się rozjadą.

    Ale przy 5 czy 6 klockach juz nie jest tak fajnie ..

    J.