    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <oobdih$1hp$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <59a94338$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
    <oobgfb$2gm$2$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <59a9493f$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <59a9579f$0$3704$426a74cc@news.free.fr>
    <oobnmn$5ga$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    Subject: Re: normalnie żyjemy w obozie
    Date: Fri, 1 Sep 2017 16:27:23 +0200

    dyskusyjnych:oobnmn$5ga$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    >Połączenie on-line moja karta - jakiś link - kasa gdzieś tam wydawało
    >mi się praktycznie niemożliwe bo sądziłem, że czytnik narzuca bardzo
    >rygorystyczny reżim momentu w którym karta musi odpowiedzieć i
    >wydawało mi się, że nieuniknione opóźnienia w "jakiś link" rozłożą
    >to. Nie jestem zadowolony, że jest jednak możliwe.

    Z natury rzeczy wydaje sie, ze jest tam procesor, chwile przetwarza,
    co gorsza nie wiadomo dokladnie ile, ale taka szybka ta odpowiedz byc
    nie moze.

    Moze i znacznie krotsza niz przecietne opoznienie w sieci GSM, ale
    przeciez lacznosc mozna inaczej zorganizowac i beda mikrosekundy ...
    niecale, bo wszak w 1us to radio 300m przebywa.

    >Macie fajnie. U nas włączają na siłę, a wyłączyć to się trzeba
    >fatygować. Podobno Polska to podstawowy poligon doświadczalny
    >zbliżeniówek.

    Na poligon to sie moze nadajemy (bo silne banki i kiepskie sady), ale
    dziwne troche, zeby dla nas cos wymyslali.
    O sobie mysleli.

    No i te karty to od dluzszego czasu u nas sa wydawane - okres
    poligonowy powinien sie dawno skonczyc.

    J.