    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: normalnie żyjemy w obozie
    Date: Fri, 1 Sep 2017 06:01:59 +0200

    > Wspierasz ten swój pierwszy dość
    > chybiony atak całkiem innym argumentem ze sfery wolności osobistych.

    Nie wiem czy chybiony - ale właśnie tak, dla mnie to wszystko razem
    właśnie należy do sfery wolności osobistych.Ja w firmie nie jestem inną
    osobą niż w domu.

    Bo powiedzmy, w przypadku osobowości prawnych, jak jakieś spółki itp. to
    już co innego. Ale mikroprzedsiębiorca, czyli taki mały żuczek powinien
    podlegać imo jednak nieco innym (swobodniejszym) regułom.

    Tak sobie sądzę. Zaczyna się od tego, że nie mogę sobie jeździć wózkiem
    widłowym, a kończy na tym, że jak znajdę w mojej ziemi garnek ze złotem
    to muszę oddać.

    No mnie się to układa w pewną całość, określającą jak dalece jesteśmy
    ograniczani w podstawowych wolnościach.
    Czy chłop 18 wieczny musiał z kimś dyskutować techniczne zagadnienia
    swojej chałupy ? Albo BHP używania baby w zaprzęgu ?

    I czy jakość współczesnego życia na pewno jest tak świetna, żeby dać
    sobie te podstawowe wolności odebrać ?

    No nam wątpliwości.