  • 11. Data: 2010-06-11 19:17:37
    Temat: Re: no more WD! [narzekanie]
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote:

    > szczególnie znienawidziłem firmę MAXTOR za dyski typu "dzisiaj pochodzę,
    > jutro padnę bo tak"...

    Przecież wszystkie dyski tak mają. Nawet generalnie stosunkowo drogie i
    wydawałoby się, że powinny być lepsze dyski klasy Enterprise Storage padają jak
    muchi. Po prostu po to są RAID i gwarancje dysk aby dało się to ogarnąć.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 12. Data: 2010-06-11 19:23:27
    Od: "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    >... Nie ma co się obrażać na firmę, tylko zareklamować dysk i pobrać nówkę
    >:)

    Tak, tylko że qrna posiałem gdzieś dowód zakupu!

    Szymon

  • 13. Data: 2010-06-11 19:23:37
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Hades" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam inny sposob. Nie uzywam po prostu dyskow IDE / SATA.
    > Quantum Atlas V jakiego uzywam to dysk SCSI 18 GB (do niedawna

    A mi padł IBM SCSI w serwerze Sun Ultrasparc. Co się namęczyłem aby potem
    Solarisa postawić nie mając o nim pojęcia.

    Nie ma reguły.

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2010-06-11 19:27:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Tak, tylko że qrna posiałem gdzieś dowód zakupu!

    Sam sobie jesteś winny. Zamiast być facetem i przyznać się, że ty zawiniłeś to
    zwalasz winę na wszystkich.

  • 15. Data: 2010-06-11 19:31:33
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    > Tak, tylko że qrna posiałem gdzieś dowód zakupu!

    No more dowód zakupu! :)

  • 16. Data: 2010-06-11 19:32:57
    Od: "Gajowy" <g...@t...net.pl>

    Użytkownik "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak, tylko że qrna posiałem gdzieś dowód zakupu!

    przy WD nie jest to potrzebne, wejdz na ich strone, wpisz numer, wydrukuj
    reklamacje i wyslij, a potem juz tylko czekaj na nowy dysk. Troche to up... ale
    dziala.

    g a j o w y

  • 17. Data: 2010-06-11 19:37:57
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]

    > reklamacje i wyslij, a potem juz tylko czekaj na nowy dysk. Troche to up...

    Oj, oj! Czy aby napewno nowy? Zdaje sie ze z takiej wymiany otrzymuje sie
    dysk czesto po regeneraccji / naprawie z okresem gwarancji jaki pozostal na
    reklamowany dysk. Czy tak?
    AM

  • 18. Data: 2010-06-11 19:39:36
    Od: "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl>

    > Sam sobie jesteś winny. Zamiast być facetem i przyznać się, że ty
    > zawiniłeś to zwalasz winę na wszystkich.

    Chyba nie rozumiem tego sposobu myślenia. Znaczy wyprodukowałem/sprzedałem
    zły dysk. Ja wiem, że od lat obowiązuje "śmierć frajerom" ale gdzie tu wina?
    Po prostu zgubiłem paragon. Ale oczywiście, nie kupię dysku WD
    bo to przynosi mi pecha. 180 zł nie jest czymś nad czym będę płakał.
    Wq..wia mnie fakt, że coraz większy chłam produkują.
    Jakoś 10 czy 15 lat temu dyski rzadziej padały, szczególnie nowe :)

    Szymon

  • 19. Data: 2010-06-11 19:41:04
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]

    > A mi padł IBM SCSI w serwerze Sun Ultrasparc. Co się namęczyłem aby potem
    > Solarisa postawić nie mając o nim pojęcia.

    A jakie mial Made in .. ? Przypadkiem nie Hungary?
    AM

  • 20. Data: 2010-06-11 19:45:18
    Od: "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Dodając
    Wszystko to kij. Najgosze jest kilka dni straconych na wgrywanie tego
    co potrzebuję od nowa. Masakra. I to mnie wzrusza.

    Zdrufko
    Szymon