  • Data: 2010-06-12 03:29:21
    Temat: Re: no more WD! [narzekanie]
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:huu6r8.698.0@poczta.onet.pl...
    > "Hades" <w...@v...pl> wrote in message
    >
    > No to masz zajefajny "sposób" :-) Używasz dysku z nieco inną
    > elektroniką - talerze te same, głowice te same, technologia ta sama.
    > Wszystko paść może tak samo jak w dysku 7500 rpm czy 5400 rpm.
    > Nie ma tu różnicy.

    Myślenie w kategoriach chłopka roztropka nie zawsze daje dobre rezultaty.
    Dyski SCSI to urządzenia profesjonalne w których sam interfejs jest tylko
    jedną z cech wyróżniających ten typ napędów od dysków przeznaczonych na
    rynek konsumencki. Nie jest prawdą, że talerze, głowice i technologia są te
    same co w dysku za 200 zł. I produkcja nie odbywała się w Chinach czy
    Tajlandii.

    > A co do pojemności to mnie gościu zabiłeś tymi 18GB.
    > Mam nadzieję że to literówka i miałeś na myśli choćby 180GB :-)

    Tu także myślenie zdroworozsądkowe wyprowadza na manowce. Tu nie ma żadnej
    pomyłki. To stare dzieje, firma Quantum już nie istnieje a jej dyski dalej
    się kręcą. Czy może być lepsza śmierć dla firmy?

    > A na jakiej podstawie opierasz to swoje (jakże błędne) przeświadczenie?

    Na analogicznej różnicy między Rolls-Roycem a fiatem cinkocienko.

    > No tak, z tego musi wynikać że są niezawodne... :-)
    Spróbuj się pokręcić 10 tysięcy razy na minutę przez 13 lat.