  • Data: 2010-06-12 09:05:07
    Temat: Re: no more WD! [narzekanie]
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-06-12 00:24, Konrad Kosmowski wrote:

    > 1. Nie ma takiej reguły.

    oczywiście że nie ma napisałem "Z REGUŁY", naucz sie prosze czytać ze
    zrozumieniem!

    > 2. W zasadzie cokolwiek w SMART to sygnał, że dysk jest jebnięty - w zależności
    > od tego jaki mamy serwis to możemy czekać, aż się wywali albo po prostu go
    > wymienić.

    a więc Z REGUŁY najpierw są błędy SMART.

    > Poleganie na niezawodności jednego dysku to głupota - niezależnie od marki bo
    > ona nic nie znaczy - jedyne co się liczy to poziom serwisu.

    zależy do czego używasz tego jednego dysku - chyba że do domowych kompów
    wszędzie wstawiasz mirroringi i backupy okresowe.

    > To jest przecież banalne i ile to można powtarzać? Zależy Ci na bezpieczeństwie
    > i dostępności danych - rób backupy i RAID. I tyle - prosta sprawa - jestem to w
    > stanie wytłumaczyć np. mojemu dziadkowi na podstawie prostych analogii. :) Aż
    > dziw bierze, że młodzi komputerowcy tego nie łapią.

    Ale co sie spinasz, weź oddychaj. Nnie czepiajmy się szczegółów
    technicznych i nie bijmy niepotrzebnie pianyh, OK?
    Akurat nie jestem "młodym komputerowce", ale jak widać DINOZAURY
    informatyczne są strasznymi pieniaczami :)

    Po prostu NO MORE MAXTOR!