  • Data: 2010-06-12 14:19:25
    Temat: Re: no more WD! [narzekanie]
    Od: "Hades" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Pszemol"
    [ciach]

    > A co do pojemności to mnie gościu zabiłeś tymi 18GB.
    > Mam nadzieję że to literówka i miałeś na myśli choćby 180GB :-)

    Wiesz co. Jakbys mial troche ambicji to klepnal bys od reki w google i
    zaraz bys wiedzial cos o pojemnosciach dyskow SCSI. Podpwoiem od
    razu ze dyskow SCSI o pojemnosci 180 GB nie ma.

    > A na jakiej podstawie opierasz to swoje (jakże błędne) przeświadczenie?

    Chocby na takiej ze we wszystkich powaznych zastosowaniach serwerowych
    do niedawna stosowano wylacznie dyski SCSI. To oczywiscie tylko jeden z
    powodow. Drugi byl o wiele wazniejszy. Tylko magistrala SCSI pozwalala (i
    chyba nadal tylko ta pozwala) na budowanie RAID na naprawde zaawansowanym
    poziomie czyli nie tylko RAID 0 i 1.

    > No tak, z tego musi wynikać że są niezawodne... :-)

    Tak z ciekawosci. Masz jakiekolwiek pojecie o SCSI?
    AM