  • Data: 2014-05-06 22:39:57
    Temat: Re: nikon p330? a może coś innego?
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 6 May 2014 11:30:50 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > A mogłeś się merytorycznie jednak odnieść.

    Ale do czego? Jeśli ktoś nie rozumie czym jest statystyka, znajduje
    jakieś nieistniejące zmienne tam gdzie jest zwykły wzór z danymi z
    tabelki DxO, to co tu dalej prostować? Ile można?
    Jeszcze bym zrozumiał uwagi merytoryczne, że mógłby Mariusz inne wagi
    dobrać, poprzeć przykładami, ale tak? "Całość do bani, bo nie podoba mi
    się"? Żenua.

    PS. No i jeszcze zarzut, że dane tylko z DxO. Po prostu kogoś boli d...

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski