  • Data: 2010-08-19 17:02:39
    Temat: Re: nikon D70
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant pisze:

    > Ale w przypadku lustrzanek, dobre narzędzie do celu jaki opisujesz jest
    > dostępne od kilku lat.
    > Poszukaj jakiejkolwiek lustrzanki Canona, Nikona, Pentaxa, Sonego czy
    > Samsunga z obiektywem 50/1.8 - będzie okej.
    :)
    mnie się też tak wydaje
    ale ja sie nie znam i dlatego zapytałem
    :)
    Jedno jest pewne, że nie mogłbym już o nic zapytać znajomego
    chyba,że udałoby mi się go przekonać ,że te inne są jeśli nie lepsze to
    porównywalne.
    Może podrzuciłbyś jakieś argumenty przeciwko nikonom a szczegolnie D70
    :)
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262