  • Data: 2010-08-19 17:20:35
    Temat: Re: nikon D70
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-19 19:02, Tadeusz Smal pisze:
    > :)
    > mnie się też tak wydaje
    > ale ja sie nie znam i dlatego zapytałem
    > :)
    > Jedno jest pewne, że nie mogłbym już o nic zapytać znajomego
    > chyba,że udałoby mi się go przekonać ,że te inne są jeśli nie lepsze to
    > porównywalne.
    > Może podrzuciłbyś jakieś argumenty przeciwko nikonom a szczegolnie D70
    > :)

    Np. problemy z poprawną ekspozycją ;) a wręcz losowanie totolotka ;)
    http://tinyurl.com/23pr229
    No i jak Ci pisano słaba współpraca z manualnymi szkłami, choć na
    cropowych matrycach i wizjerze manualne szkła to porażka porównując do
    tego co oferują współczesne konstrukcje z podglądem na żywo na ekraniku.
    Ja bym się na twoim miejscu szarpnął na Nexa w kicie od Sony, a zyskasz
    mały funkcjonalny aparat do wszystkiego a nie tylko trawy ;) ba jeszcze
    nagrasz film w HD jak trawa pracuje na wietrze ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=1CSjdobj0IQ

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.