  • Data: 2010-08-19 20:23:13
    Temat: Re: nikon D70
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-19 20:55, Tadeusz Smal pisze:

    > :)
    > Tę Konica kupiłem też z drugiej ręki , ze 3-4 lata temu za poradą na
    > jednej z grup pświeconej fotografii cyfrowej,że jest to dobry aparat
    > do robienia zdjęć typu makro.
    > Służy mi dzielnie ale nie można na nim uzyskać tego efektu rozmytego tła.

    Ciężko i generalnie można powiedzieć, że się nie da. Potrzebujesz
    aparatu z dużą fizycznie matrycą.

    > Od innego znajomego słyszałem opinie, że można ten efekt można by
    > uzyskać na tej Konica Minolta dokupując dobry konwektor.
    > Wydatek rzędu dwustu złotych

    Na pewno chodziło o rozmycie tła? Czy raczej o konwerter makro? Mi się
    wydaje, że chodziło o efekt makro. Poza tym przy makro walczysz ze zbyt
    małą głębią ostrości, więc niezależnie od aparatu, efekt rozmycia jest
    bardzo duży.