eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleniezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........ › Re: niezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........
  • Data: 2009-03-11 19:53:09
    Temat: Re: niezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........
    Od: Don Pedro <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał Tomaszewski pisze:
    > Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.allegro.pl/item578448704_ktm_450_exc_450e
    xc_ktm450exc_sx.html
    > ten jest drugi, fakt w tym wkr.............. i porządny człowiek się może
    > pomylić:)

    No faktycznie wkurwić się można. Pytałem o ten link, bo poprzednie na
    faktyczne igły wyglądały, ten też nie gorszy. No nic tylko po pyskach
    lać. Współczuję. Jest to powód, dla którego dwa motocykle temu obiecałem
    sobie, że nigdy więcej nie pojadę specjalnie oglądać motocykla/samochodu
    dalej niż 100 km od domu, choćby nie wiem jaki cukierek był na zdjęciach.

    pozdr
    DP
    TL-S