eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleniezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........ › Re: niezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........
  • Data: 2009-03-11 12:25:19
    Temat: Re: niezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Don Pedro wrote:

    > (...)
    >
    > Samo życie, niestety...

    a ja niestety dałem sie zrobić w takie coś ...
    Motor zarejestrowany, własnoręcznie przywieziony przez kupującego, sam nim
    jeździł.
    Na miejscu wszytsko cacy, jchodził pięknie, jechał prosto żadnych śladów
    przeszłości, jedyne co to wypalone tłumiki .. bo sam je wybebeszał... a
    jednak po 500km olej z lagi poleciał ;-)

    Coż siem sfrajerowałem sie troche .. zgrzytnąłem zębami ... wymieniłem lagi
    (były prostowane). Włożylem pare tysięcy i wiem co mam.. co nie zmienia
    faktu, ze telefony do (już) ex wlasciciela konczyly sie "panie, nie .. tam
    nic nie bylo .. musieli w usa naprawiać"

    Cóż. Frycowe zapłaciłem.

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI