  • 11. Data: 2024-07-28 23:46:08
    Temat: Re: niezamykany wlew
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Albo Zbrodnia i kara, gdzie nie owija w bawełnę.

    > Był dobry a teraz jest po ciemnej stronie mocy.

    Umrze czy zdechnie?

    --
    Pixel(R)??

  • 12. Data: 2024-07-28 23:51:59
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Dziś masz jedyną szansę w roku sobie zrobić selfie z kropidłem za free. ;)

    Mój pies jest już po bierzmowaniu. To tylko kwestia ceny. 3 x przystąpił
    do komunii, nie muszę chyba pisać, że jest ochrzczony, nawet się
    spowiadał i dostał rozgrzeszenie...i jest wykastrowany (Talmud) żony dla
    niego nie przewiduję ale pogrzeb to się zastanawiam...może Islamski? :D
    Optuję w kilku religiach bo chuj wie, do jakiego Boga trafi...wolałbym
    Allaha, bo ma tam 27 dziewic do wyjebania :)

    --
    Pixel(R)??

  • 13. Data: 2024-07-28 23:58:15
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 28.07.2024 o 23:51, Pixel(R)?? pisze:

    > Optuję w kilku religiach bo chuj wie, do jakiego Boga trafi...wolałbym
    > Allaha, bo ma tam 27 dziewic  do wyjebania :)

    72. sorry za literówkę :)
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Hurysa

    Miłego jebania.
    --
    Pixel(R)??

  • 14. Data: 2024-07-29 08:17:54
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-07-27 20:14, PiteR wrote:
    > 2011r noszk
    >
    > sąsiad może napluć nasikać
    > paliwo wyssać ;)
    >
    > coś jak bębny z tyłu w 2024r

    Jestes pewien ze tam nie ma skobelka na elektromagnes?

    Otwiera sie jak auto jest zamkniete na zamek?

    A co do bebnow to nie sa takie zle. Sa w praktyce lepsze od tarczowych w
    wiekszosci aspektow.

    https://haynes.com/en-gb/tips-tutorials/pros-and-con
    s-cars-drum-brakes
    https://www.edmunds.com/car-technology/brakes-drum-v
    s-disc.html

    --
    Lukasz

  • 15. Data: 2024-07-29 10:07:50
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 29.07.2024 08:17, ptoki wrote:
    [...]
    > A co do bebnow to nie sa takie zle. Sa w praktyce lepsze od tarczowych w
> [...]
    IMO świat ciężarówek (mam na myśli ciągniki siodłowe i naczepy) tego nie
    potwierdza - tam chyba w zdecydowanej większości przypadków montowane są
    hamulce tarczowe.

  • 16. Data: 2024-07-29 19:21:30
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-07-29 03:07, JDX wrote:
> [...]
    >>
    > IMO świat ciężarówek (mam na myśli ciągniki siodłowe i naczepy) tego nie
    > potwierdza - tam chyba w zdecydowanej większości przypadków montowane są

    Roznie jest

    https://www.youtube.com/watch?v=rLLndBULsBU

    Sedno jest takie ze nie ma jednoznacznej sytuacji.
    Pozatym jak pisza "ze sa uznawane za..." to znaczy ze pewnie czasem tak
    ale nie zawsze.

    Dlatego kategoryczne stwierdzenia ze tarczowe lepsze sa nieco na wyrost
    IMHO.

    Mialem w poprzednim aucie bebnowe i byly zupelnie wystarczajace. Sam sie
    inicjalnie dziwilem ze tak to ford zrobil ale po poczytaniu mi wyszlo ze
    w sumie moze i lepiej jak sa takie.

    --
    Lukasz

  • 17. Data: 2024-07-29 19:35:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.07.2024 o 19:21, ptoki pisze:

    > Mialem w poprzednim aucie bebnowe i byly zupelnie wystarczajace. Sam sie
    > inicjalnie dziwilem ze tak to ford zrobil ale po poczytaniu mi wyszlo ze
    > w sumie moze i lepiej jak sa takie.

    Ale na bębnach to chyba żadne ABSy czy ESP nie robią? A tył w czasie
    ostrego hamowania lekki i albo nie będzie hamował optymalnie, albo
    zablokuje i dupa tył zacznie wyprzedzać Czy się mylę i może absy
    działają na bębnach?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 18. Data: 2024-07-29 20:30:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Jul 2024 19:35:28 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > ostrego hamowania lekki i albo nie będzie hamował optymalnie, albo
    > zablokuje i dupa tył zacznie wyprzedzać Czy się mylę i może absy

    Chyba mogą

    https://mirageforum.com/forum/showthread.php/8249-Re
    ar-drums-with-ABS

    https://www.youtube.com/shorts/gos0MEj61Cw

    W sumie - ABS ponoć obowiązkowy od lat, a bębny z tyłu chyba ciągle
    się zdarzają.

    Pogodzili, czy jakoś na skróty poszli ?

    J.

  • 19. Data: 2024-07-29 21:04:28
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.07.2024 o 20:30, J.F pisze:

> [...]
    >
    > https://www.youtube.com/shorts/gos0MEj61Cw
    >
    > W sumie - ABS ponoć obowiązkowy od lat, a bębny z tyłu chyba ciągle

    Widziałeś kiedyś skrętne koła tylne w popularnych samochodach? :D

    ABS jest po to, żebyś mógł skręcać...przecież :>
    Tylne koła są "wleczone" :)

    --
    Pixel(R)??

  • 20. Data: 2024-07-29 21:14:36
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 29.07.2024 19:35, Shrek wrote:
    [...]
    > zablokuje i dupa tył zacznie wyprzedzać Czy się mylę i może absy
    > działają na bębnach?

    Mylisz się, ABS działa też na bębnach.