  • Data: 2024-07-29 21:34:47
    Temat: Re: niezamykany wlew
    Od: ptoki <p...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-07-29 14:04, Pixel(R)?? wrote:
> [...]
    ar-drums-with-ABS

    > Widziałeś kiedyś skrętne koła tylne w popularnych samochodach? :D
    >
    > ABS jest po to, żebyś mógł skręcać...przecież :>
    > Tylne koła są "wleczone" :)

    To nie ma duzego znaczenia.
    Co prawda zablokowane kola lepiej hamuja ale maja wtedy tendencje do
    podazania w ich wybranym kierunku a nie na wprost tam gdzie zestaw ma
    jechac.

    O ile osobiscie mam srednie zdanie na temat ABS (aktualnie jezdze po
    sniegu i lodzie autem bez abs) to auto z zablokowanymi kolami jedzie
    gdzie chce a takie absujace daje sie sterowac nieco.

    Nie dramatycznie duzo tego sterowania jest ale jednak lepiej jechac
    przodem w przod i nieco korygowac zamiast sie obrocic i tylko moc
    wciskac hamulec i zapierac sie o kierownice.

    No, chyba ze sie umie zadbac o to aby jednak auta nie obrocilo.

    Typ hamulcow wiele w temacie nie zmienia.

    --
    Lukasz