eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmnieuczciwe playRe: nieuczciwe play
  • Data: 2009-05-18 19:40:39
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    GiZmo pisze:
    > Fakt faktem mają mocno niedopracowany ten system. *111# rzadko kiedy
    > działa. Niedawno doładowałem konto za 5zł i dostałem 500 smsów, które
    > mam ważne przez... 30 dni ;-).

    Z informacji jakie otrzymalem od play: "Szanowny Panie, dziękujemy za
    zgłoszenie nadesłane za pośrednictwem naszej strony internetowej 14 maja
    2009 roku, dotyczące stanu konta. Uprzejmie informujemy, że brak
    informacji o stanie i ważności konta jest spowodowany konfiguracją
    platformy billingowej. Nadmieniamy przy tym, że nasi technicy już
    pracują nad naprawieniem tego błędu. Przepraszamy jednak za
    niedogodności wynikające z powyższego faktu. Mamy nadzieję, że problem
    zostanie jak najszybciej usunięty i będzie mógł Pan w pełni korzystać z
    serwisu internetowego Play24 i zarządzać swoim kontem. Jeszcze raz
    serdecznie przepraszamy i prosimy o cierpliwość."

    Czyli prawodopodobnie to jest przyczyna wszystkich problemow :). Moj
    problem polegal na braku informacji o stanie konta playmobile oraz
    waznosci polaczen wychodzacych, ale dzis juz wszystko dziala bez problemow.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: