eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmnieuczciwe playRe: nieuczciwe play
  • Data: 2009-05-18 23:05:38
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 18 May 2009 10:00:14 +0000 (UTC), Olgierd wrote:
    >Zgodnie z par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1
    >października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz
    >warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej
    >reklamacja powinna zawierać m.in. imię i nazwisko oraz adres zamieszkania
    >reklamującego.

    Reklamujacego - nie uzytkownika :-)

    >Nie jest zatem wymysłem P4 sp. z o.o., iż wymagają uprzedniego
    >zarejestrowania danych konta.

    A taki wymog jest w rozporzadzeniu ? :-)

    >Wyobraź sobie, że to ja złożyłbym jakąś
    >absurdalną reklamację do Twojego numeru, jako Witalis Lis-Lisowski -- i
    >co?

    No i co ? Jesli reklamacja jest zasadna to uznac i zalatwic.
    Na korzysc uzytkownika :-)

    J.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: