eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmnieuczciwe play › Re: nieuczciwe play
  • Data: 2009-05-19 12:48:33
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: "Maciek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> napisał
    >> Już masz problem, czy dopiero się spodziewasz, że będzie?
    >>
    > Już mam bo nie mogę zarejestrować.

    A zabieg z ostatnio wykonanymi połączeniami + normalna rozmowa (pracownik P4
    też człowiek ;)) nie pomogły? Historia zmian kodu PIN (dawno temu w Plusie
    mnie odpytywali o to) też bywa pomocna. W karcie rejestracyjnej jest pole
    "KOD PUK" ale obok jest okienko "Zweryfikowano kod puk", więc może nie
    trzeba weryfikować z "dużą kartą" ale można to zrobić w inny sposób -
    operator ma sporo możliwości, jakieś dane lokalizacyjne, itp.

    Czy jednak biurokracja?

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: