eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmnieuczciwe playRe: nieuczciwe play
  • Data: 2009-05-19 04:49:02
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 19 Maj, 01:05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > On Mon, 18 May 2009 10:00:14 +0000 (UTC),  Olgierd wrote:
    > >Zgodnie z par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1
    > >października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz
    > >warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej
    > >reklamacja powinna zawierać m.in. imię i nazwisko oraz adres zamieszkania
    > >reklamującego.
    >
    > Reklamujacego - nie uzytkownika :-)
    >
    > >Nie jest zatem wymysłem P4 sp. z o.o., iż wymagają uprzedniego
    > >zarejestrowania danych konta.
    >
    > A taki wymog jest w rozporzadzeniu ? :-)
    >
    > >Wyobraź sobie, że to ja złożyłbym jakąś
    > >absurdalną reklamację do Twojego numeru, jako Witalis Lis-Lisowski -- i
    > >co?
    >
    > No i co ? Jesli reklamacja jest zasadna to uznac i zalatwic.
    > Na korzysc uzytkownika  :-)
    >
    > J.
    Na korzysc uzytkownika :-)- czy reklamujacego- juz sam sie zaplątałeś

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: