  • 21. Data: 2010-03-10 14:26:04
    Temat: Re: [play] niemozliwy ACR...
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Olgierd wrote:

    > Zajebiste.

    tez mnie rozbawila radosna tworczosc mlodsego konsultanta,
    tylko ze moja czerwona sluchawka, to nie jest srodek po stronie
    operatora do odrzucania polaczen. zobaczymy co rzecznik prasowy
    odpisze na robienie sobie jaj z powaznych pytan klientow
    o ustawowe obwiazki operatora :)

  • 22. Data: 2010-03-10 14:26:54
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 10 Mar 2010 14:06:20 +0000 (UTC), Olgierd
    <n...@n...problem> wrote:

    >Zajebiste.

    Tera należałby im odpowiedzież że telefon nie posiada czerwonej
    słuchawki. Ciekawe co by wymyślili.... ;-)

    Zdrówko

  • 23. Data: 2010-03-10 17:32:49
    Od: Andrzej Podenkiewicz <k...@o...pl>

    W dniu 2010-03-10 14:48, Paweł pisze:

    > maja konsultanci poczucie humoru...

    Przecież mogli napisać, żebyś płacił i nie używał telefonu :))))

    "A mógł zabić" :)))

    Pzdr.
    kferro

  • 24. Data: 2010-03-10 20:03:40
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > operatora do odrzucania polaczen. zobaczymy co rzecznik prasowy
    > odpisze na robienie sobie jaj z powaznych pytan klientow

    nie oczekiwalbym cudow
    problem z tym akurat obowiazkiem ustawowym polega na braku precyzyjnego
    zapisu, a dokladnie na braku specyfikacji uslugi
    o ile w przypadku telefonii stacjonarnej nie ma zwykle "czerwonej sluchawki"
    i odrzucanie polaczen nalezy do operatora, o tyle w gsm ta czerwona
    sluchawka jest i niestety, wlasnie z powodu braku specyfikacji, uke toleruje
    to jako realizacje acr
    dla normalnie myslacego czlowieka taki acr to zaden acr, ale w swietle
    przepisow moga sie tym wykpic

    patrzac od strony operatora taka usluga to same problemy:
    - trzeba wdrozyc, utrzymywac, zarzadzac (koszty), a przychodow nie ma
    - odrzucone polaczenie to brak oplaty za polaczenie (sieciowe) lub za
    interkonekt
    jedynym argumentem "za" jest swiadczenie uslugi przez konkurencje, ale na
    razie to jeszcze slaby powod

  • 25. Data: 2010-03-10 20:43:10
    Temat: Re: niemozliwy ACR...
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 10 Mar, 21:03, "brum" <b...@o...eu> pisze...
> [...]
    > i odrzucanie polaczen nalezy do operatora, o tyle w gsm ta czerwona
    > sluchawka jest i niestety, wlasnie z powodu braku specyfikacji, uke toleruje

    Skąd takie sensacyjne wiadomości o uke?

    Ircys

  • 26. Data: 2010-03-11 05:22:51
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    >Skąd takie sensacyjne wiadomości o uke?

    ze zrodla

  • 27. Data: 2010-03-12 13:08:25
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 11 Mar, 06:22, "brum" <b...@o...eu> pisze...

    > ze zrodla

    jakiś papier, dokument jest na to czy tylko "głuchy telefon"?

    Ircys

  • 28. Data: 2010-03-19 14:25:01
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Paweł wrote:

> [...]
    > operatora do odrzucania polaczen. zobaczymy co rzecznik prasowy
    > odpisze na robienie sobie jaj z powaznych pytan klientow

    a rzecznik Gruszka ma to chyba w glebokim powazaniu.
    9 dni minelo i bez odzewu, pora zastukac do UKE...

  • 29. Data: 2010-03-19 19:07:03
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > a rzecznik Gruszka ma to chyba w glebokim powazaniu.
    > 9 dni minelo i bez odzewu, pora zastukac do UKE...

    przecznika obchodzi to, co mozna opublikowac jako sukces

  • 30. Data: 2010-03-25 21:05:55
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Paweł wrote:

    > a rzecznik Gruszka ma to chyba w glebokim powazaniu.
    > 9 dni minelo i bez odzewu, pora zastukac do UKE...

    no i ktos mnie uprzedzil i podkablowal watek z usnetu...
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,77027
    11,Nie_chca_blokowac_numerow_na_zyczenie_klienta___l
    amia.html